*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*
Bengalen, största och varmaste kramen till dig! Usch så tråkigt, jag som hoppats så att det skulle bli din tur nu. Det positiva är att du u har haft tre kurvor med lång fin lutealfas så när guldägget kommer nästa gång så är kroppen redo att fästa in det hela *försöker peppa*
SaraK, det ser ju jättelovande ut och fin kurva på det
Bobofina, kurvan är ju grymt snygg, men det är ju jättetrist om det är pga UVI Samtidigt verkar det vara lite för liten höjning för att det ska vara det? Ring igen och ändra dig, du skulle ju kunna testa i morgon dpo 14 och om det inte är något då kan du ju äta en kur utan att behöva tänka på det iaf. Själv är jag också jätteupptagen av att inte påverka kroppen nu, har ju haft hemsk huvudvärk länge men undvikit att ta tabletter hela tiden ifall det på något sätt skulle kunna störa processerna. I går var jag dock supernegativ och när jag blev bjuden på ett glas vin tänkte jag att det ändå inte var någon chans denna månad, men nu ångrar jag mig grymt, hade högre temp i dag och är ju på dpo 8 som säkert är en av de viktigaste dagarna om det finns något som ska befruktas, och nu när min temp var ökad i morse tänker jag att jag har sabbat allt. Inser att det är ett väldigt nyanserat tänkande, när jag försöker se det utifrån -not
In the making, din kurva ser också väldigt lovande ut och det låter ju intressant att det är annorlunda med flytningarna
Kinderägg, heja, heja, mer fina höga temperaturer nu.
FlakeZ, hej, kul att se dig, tänk att du redan är i v 25 :-O Hur mår du?