kanske 4a skrev 2012-03-18 16:31:16 följande:
Hej tjejer hoppar in här. Har läst här några dagar och tvekat om jag ska hoppa in eller inte. Anledningen är att jag tempar men orkar inte följa alla regler slaviskt. Så ni får ta min kurva med en liten nypa salt. Jag tempar tex med örontemp och inte på exakt samma sätt varje gång, ställer tex inte alarmet för att tempa exakt samma tid och innan jag stiger upp osv. Men jag brukar ändå få ungefär samma temp, iaf inom 1-2 tiondelar. Och eftersom jag gjort så ganska många månader nu kan jag tyda mitt eget mönster iaf. Jag hoppas det är ok.
Jag är en tjej på 34 år, gift och har tre barn. I februari 2003 fick jag mitt första utomkveds i vänster äggledare, men den fick vara kvar. Sen har jag fått två barn efter det utan problem (ett barn innan). För ca 4 år sedan började vi prata om en fyra. Vi slarvade med skydd men försökte inte direkt. I mars 2011 fick jag mitt andra utomvkeds i vänster äggledare och denna gången togs den bort. Sen gjorde vi ett litet uppehåll och har sedan försökt i åtta månader att få en liten fyra. Jag fick mens igår och försöker nu hitta ork för ett nionde försök. De andra barnen har blivit till lätt, på första andra och tredje försöket (första utomkvedet på andra försöket) så det börjar kännas lite motigt nu.
Ja det var lite om mig!
Välkommen hit !
Jag följer inte heller alla regler slaviskt, jag tempar oftast mitt på dagen men får iaf en ganske ok kurva. Min två senaste kurvar ska man dock inte titta på för jag har legat lite lågt med tempningen.
Jag har alltid blivit gravid på 1-3 gånger, har 5 barn, en abort och några mf bakom mig men nu vill det sig inte är inne på vårat 29:e försök (började försöka i sept 2009), ska göra insemination så fort jag får ÄL.