BlueRoose:
Välkommen
Har haft en städdag här på förmiddagen! Ja, ingen storstädning, utan plockat o donat o dragit en repa med dammsugaren + hängt lite tvätt oav. Nödvändigt ont
Barbamammans...
Men oj så han såg ut under ögat! Vad är det för "kompis" kan man undra!
Skoj med pluggandet, hoppas du får lugn o ro bara
Men har han feber igen, stackars Agathon!
Härligt att det går undan i badrumsrenoveringen
Har du bestämt hur ni ska ha det nu? Om ni ska ha bård, kan inte den sluta vid snedtaket då o att snedtaket blir som en fondvägg!
am zandra:
Men usch då, är du sjuk nu igen, krya på dig!
Kul att få se bilder på hur ni bor
Perfekt att han käkar så mycket knäckebröd, nyttigt ju!
Ja, folk kan komma med det mest korkaste tipsen
Just ja, grattis till Linn på 5mån dag i efterskott
Glittrax:
Så du har också varit på klädbytardag, skoj
Skönt att det blivit bättre på illamående-fronten!
Ang. godis så brukar Alve o Tyra få något litet om dom själva kommer på att det är lördag, typ en varsin tablett-ask eller lite popcorn. Men vi äter ju nästan aldrig godis själva så det blir absolut inga mängder. Dom är mer för ölkorv eller oliver
xgirl:
Men va typiskt när ni precis varit o hämtat ut ett paket redan!
Oj, har han redan fått tänder! Mina barn har varit riktigt sena, fått strax innan 1års-dagen så jag antar att det blir samma för Max.
Stackars Selma som är förkyld!
Vi hade också en fixar dag, fast igår! Rensade upp på tomten o åkte till tippen o slängde massa skit o jag började o gräva bort en rabatt o började lägga kantsten vid vår uppfart.
Madde01:
Usch, tvättstugan är aldrig kul, är så skönt att slippa den nu när vi flyttade till hus.
Trevligt med mat hos din pappa!
Hi hi, jag fick sånt där kropps-smör i ett hemma-spa-kit när jag fyllde år! Jag tänkte att jag skulle prova igår efter duschen o herregud som det luktade. Skulle tydligen vara solmogna jordgubbar eller liknande, men jag tyckte det stank sån där kondom med jordgubbsmak
Var nästan så jag övervägde o ställa mig i duschen igen o tvätta bort det
Fick ju nästan huvudvärk på kuppen, ha ha!