Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
ain:tackar
suck ja fyy fasen säger jag bara denna dagen har varit lång o jobbig så här brukar banne mig inte barnen vara men idag har dom tagit priset!!
ja det där med tradera är inte lätt alla gånger trodde jag blivit blåst på 910 kr men i em fick jag ett mail av köparen där hon skrev att hon betalat in nu iaf så får väl hoppas det stämmer oxå för det är mycket pengar för mig!!
kul o få lite besök
som sagt idag har varit en riktig pip o gnäll dag hos barnen, agathon vägrade väl för tusan o sova när vi hämtade abbe o freya på dagis så det blev att han somnade här i 30 min innan vi skulle åka till bvc suck sen dess har han varit vaken men nu ligger han i sin säng o förhoppningsvis innebär detta att jag kommer få sova inatt!!
alwin min lilla klängranka sen gjorde abbe sig illa här så han får en blå stortånagel och var såååå trött nu vid 17 så han bara grät o inte ville han ha middag eller nånting
men nu ligger alla småttingar för natten o en annan känner sig som en urblåst balllong!!
var ju som sagt på bvc ang att jag tycker alwins huvud börjat ändra till en lite konstig form och jo då bvc reagerade på det oxå o kollade i olika vinklar,ritade av huvudformen o mätte och ska i nästa vecka ringa till barnmott och se vad dom säger om det här.
dessutom så kollade dom hans tal eftersom han knappt pratar så skulle dom ändå kolla honom i november men nu när vi ändå var där så kollade hon av hur mycket han kan prata och vet ni hon tycker alwin ska in på dagis för o se om det släpper så nu ska hon skicka remiss och så får vi se vad dagis säger om det här och helt ärligt så tror jag han skulle behöva det både för talet men oxå för den sociala biten då han är otroligt social av sig och sen skulle det ju underlätta för en annan nu när man ska börja plugga men min tanke var ju att han skulle gå hemma med mig tills nästa höst men hon tyckte att det kanske vore läge o låta honom få gå på dagis för sin språkutveckling framförallt!!