barbamamma: så trist att du inte får pluggat något då, så jobbigt .
så skönt dock att så mycket händer med badrummet, hoppas din make bara fixar resten inom rimlig tid sen då .
Pilea: men oj vilket fint hem ni har, mer prydligt än vad vi har det kan jag lugnt säga . men vi har ju typiskt mycket med psydnadssaker, skulle vilja ha det så stilrent som ni har det, men det är omöjligt så länge man bor i lägenhet och inte har de där ytorna. badrummet blev ju verkligen fint efter renoveringen .
Blueroose: kul med ny soffa .
madde: roligt med besök . jag fick sova en halvtimme och det är iaf bättre än inget alls även om det hade behövts mer vila .
Linn har varit vaken i princip hela dagen . bara sovit 2x30minuter. hon somnade nyss..lite tidigt, men det gick inte att hålla henne vaken..jag hoppas att hon vill sova inatt annars blir man ju tokig! hon har iaf ätit gröt idag och tyckt om det . usch jag har känt mig lite ledsen idag, vet inte om det beror på pms eller att jag varit dålig..känner mig rätt så irriterad för Dan slänger allt runt omkring sig som ett barn. den där storstädningen han gjorde i förra veckan syns inte alls kan jag säga! ok att han går o fiskar, men mitt i hallen står nu två lådor med fiskegrejer som han gick igenom inför sin fisketur. han packade en väska med grejer som bara slängdes av i köket tillsammans med hans fiskejacka och hans mössa hamnade i soffan(??!!), han har verkligen blivit extremt dålig på att plocka undan i det sista, kan säga utan tvekan att Noah är duktigare på det än han. och detta gäller precis allting, jag tycker inte jag gör annat än att plocka o plocka och det värsta är då att veta att det mesta är orsakat av Dan. är faktiskt himla glad att han ska börja på praktik på måndag för jag tror att jag dels slipper städa så mycket hela tiden o dels att jag slipper gå irriterad på det hela..det var så skönt när han var iväg o fiskade idag, fastän Linn strulade o jag knappt orkade bära henne pga allt så kände jag mig inte alls på det viset som när Dan går här hemma o inte gör något vettigt. fast känner mig samtidigt skyldig som känner på det viset.