• lunaria

Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)

här kommer jag

• lunaria

Saaaraa: hej, heter du Sara IRL?? . jag pluggar till lärare på distans när jag inte är mammaledig o har oxå massor av år med plugg kvar .

x-girl: men va roligt att du hittade hit, fast det verkar som att du gjort det på egen hand . tipsade i tråden om det .

Pilea: ååh vilken mysig overall, om inte vi hade haft 3 st i storlek 74 så skulle jag minsann oxå köpt en till Linn

jag heter Sandra, bor i en lägenhet mellan Gävle o Uppsala..gift, har två barn Noah född nov. 07 och Linn född 26:e april i år.

• lunaria

Ain: kul att du kom hit .

barbamamma: japp, vi känner ju varann

Min läkare ringde mig och jag har fel sköldkörtelvärden åt andra hållet nu istället precis som jag misstänkte!! men då ska jag ta 75microgram varannan dag o 100 microgram resten av dagarna. känns ju så omöjligt att komma ihåg vilken dag man ska ta vad . för dig Saaara som är den enda jag inte känner i tråden samt för nykomlingar (som förhoppningsvis kommer in ) så har jag problem med sköldkörtelvärdena. fick giftstruma efter Noah föddes och det blev fel medicindos efter förlossningen nu igen och svårigheter att ställa in rätt dos. så jag hoppas innerligt det är rätt dos nu för nya prover ska inte tas förrän i november...

• lunaria

x-girl: vilka fina kläder du budat hem o de är ju så billiga i såpass små storlekar .
    jag ska nog skaffa en dosett tror jag för att hålla koll, annars lär jag inte ha koll alls..

Pilea: nämen usch, va tusan, hur svårt kan det vara att ta hand om ett barn som ska på toa, är de inte förskolefröknar . jag hade blivit fly förbannad!! stackaren, men skönt att han kan följa med pappa imorgon . jättefina kläder du fått tag i, tycker också om Lindex ju .
    äsch marängsviss är väl inte bara för barn, om jag hade bott närmre hade iaf jag kommit . iofs jag gillar ju barnkalas o karuseller o barnsliga saker så jag är inte redo för att bli vuxen än iaf, haha.