Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
känslomässigt kaos är bara förnamnet på det som pågår just nu herregud jag är uppväxt med monster till föräldrar barnmisshandlare och hustrumisshandlare hur fan kan dom har döljt allt så väl för mig och syrran tårarna spruta på mig just nu då jag fick ett mail från min halvbror som berättade att han och våra andra syskon såg till att få mig och lillsyrran ur vägen för att vi inte skulle få "se skiten" det pågick MYCKET barnmisshandel enl honom både fysisk och psykisk men att mina syskon gjrde allt för att vi skulle slippa se det är ju för fan inte klokt och hur kan en annan varit så jävla blind visst en del vet jag ang min mamma pengar och lögner o så så det är jag inte förvånad över men pappa som aldrig lyft en hand emot mig aldrig slagit mamma så jaghar sett ett enda blåmärke på henne aldrig hörde att dom bråkade förens några månader innan dom skiljdes åt HUR KAN ALLT VARA SÅ DOLT FÖR MIG
Det smärtar massor av att få veta allt detta men jag VILL verkligen veta känner mig fullständigt tom på känslor!!!!!