Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
xgirl:tråkigt att inte medicinene hjälper men det kanske blir helt annat sen när du enbart ska ta den i samband med PMS:en, om inte annat så kan det ju vara så att du behöver en högre dos!! jagklarar mig ju på den lägstaän så länge men vet ju att hjälper inte det så ska jag dubbla dosen själv.
skönt att andreas snart har semester så ni kan hitta på lite och du förhoppningsvis får lite avlastning med barnen!!
som jag skrev till am zandra så brukarinte svärfar vara sån, han harju haft det jättejobbigtdå han ramlade och fick in en skruv i hjärnan så han låg ju på intensiven nedsövd i flera veckor och när han sen vakna upp så var han typ dement och han har sen dess även genomgått en jätteoperation av brock på kroppspulsådern där han hade 50% chans attöverleva men hur dålig han än varit så har han aldrig varit så mot barnen!!! och igår när dom varhär så var det ingenting!! njae svärmor o svärfar är intedirekt några man kan prata problem med eller jagkänner så iaf.
evanor: haha känner igen det med kottebebisar väntar på att det ska dyka upp några här snart
jo man såg bronkit på alwins lungröntgen och det kan tydligen vara så att barn som haft RS kan få problem med det efter dom haft RS så nu pratade hon om att han ev skulle behöva inhalationer och hon pratade även om att detkan vara förkylningsastma men vi får veta mer den 18 juli när läkaren ringer!!