Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
am zandra: var ju tvungen att kolla och kommentera gode tid vad jag skratta tills jag såg bilden huuuäääääk!!!!!!!
alwin är piggare feberfri och hostan har lugnat sig och nu hjälper mollipecten iaf!!
vad skönt att det gick så bra ang noah och att ni fått veta mer om hur dom tänker!!
åhh så utredningen är slut nu vad skönt för er!!
ain: men fy vadtidigt han vaknar och att han strular såmed sömnen sover han innehos er ellereget rum? i såna fall kanske han störs av er?.... har ni testat att vända hans säng har hört om barn so sovit skit och när dom vänt sängen så har dom sovit mycket bättre!!
det är något elakartat virus som härjar vi hade ju denna skiten för några veckor sen var piggai en vecka och så örja det om igen
ja vi försökeratt ha en öppen dialog för barnen framförallt ingen vill ju bli mobbad eller utanför pratade med den tredje mamman som hade pratat med sin dotter nu och det märktes att detta tog hon illa vid sig av och ville verkligen få ett stopp på en gång och att jag ska höra av mig omgående om det fortsätter!!
xgirl:ja tyvärr är det ju svårt o vara 3 tjejjer det blir alltid knas och någon blir utanför men jag tycker tjejjerna kämpar på bra för att hålla samman ändå
här åkte jag,alwin och agathon till jem & fix när vi lämnat dom andra på dagis,dom hade skydd till stora studsmattor(skydd som täcker fjädringen som håller mattan på plats) för 299 kr och det som vi hade på vår studsmatta är borta och helt sönder men suck fanns inga kvar just nu och jag fråga när och om dom får in nya jaaa så gubben dryg och släpigt nån leverans får vi väl nån dag JAHA vaddå vet dom inte ens när leveranserna kommer eller
är inte första gången man får såna dryga svar där undrar vad det är för folk som dom anställer eg!! sen blev det en tripp in på en klädbutik som heter Family House och där köpte jag en hel del till dom små synd att dom slutat med större stl för barn så största är 140 och mina har ju 146/152-170 men det blev 12 par strumpor, 5 t-shirtar, 4 långärm tröjor, 2 par byxor och 2 kortärm bodysar till barnen freya var den jag fann mest till o hello kitty blev det en del plagg i