Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
am zandra:
Ha, ha, nä jag är ingen face book fantast direkt, vet inte när jag var där sist, kommer inte ens ihåg lösenordet Jo, men den helgen ska nog funka
Vet iofs inte hur det är med prov o så i skolan, men det visar ju sig.
xgirl:
Här har dom också varit sega o meddela plats, iaf när vi sökte för Tyra. Nu när jag ställde Max i kö så fick vi iaf bekräftelse på platsansökan någon vecka efter. Fick även inloggningsuppgifter så man kan gå in o kolla olika status på datorn.
Kul med besök på bibblan, mysig dag ni verkar ha haft
Barbamammans...
Skönt med så lite mens! Fast det är klart man undrar om den börjat ändra sig på sistone.
Det blir inget Kolmården-besök imorgon, vi flyttar fram det tills barnens famor o bonusfarfar har semester.
Vi har haft kanonväder idag så det blev stranden igen, härligt! Kall pasta, köttbullar, gurka o paprika fick stå på strand-menyn O så lite kaffe o kaka på det.
R är så himla duktig, joggade nyss iväg till gymmet för att köra ett pass. I söndags var han ute o sprang 5,6km. Tänk om jag också kunde få arslet ur någon gång! Men jag börjar bli taggad nu faktiskt så det är ju framsteg Sen i höst kan jag ju köpa kort till studentrabatt, inga ursäkter alltså. Behöver verkligen komma igång, inte för att jag är tjock, utan för att stärka upp kroppen med tanke på benskörheten. Skulle behöva en personlig tränare som hjälper mig att få lite muskler, nu är jag verkligen tanig med mina 50kg till mina 170cm. Fast vem har råd med en egen tränare när man pluggar