Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
Glittrax:nä inte magsjuka måste vara något tillfälligt på alwin men han gör ju så emellanåt oxå spyr utan anledning.
fy vad jobbigt för dig hoppas sjukskrivningen går igenom nu!!
tack jo 10 år jisses jag fattar nappt vart tidentagit vägen åh vilken härlig 10 års present ni får då
am zandra: haha jasså nä att ha 7 ungar o va 32 år är inget jag tänker på så men just att ha varit gifta 10 är tycker jag låter så gammalt
vad skönt att din magsjuka verkar har lugnat sig usch hoppasden håller sig borta nu!!
usch du låter som mig i humöret just nu jag skulle behöva käka mina antidep tabl. men intekommit mig för o ta dom än
här ska vi åka och hämta glasblocken till duschväggen som ska byggas i morgon skulle även behöva åka in o köpa byxor åt fredde ochalexandra samt så måste fredde ha nya skor då han har stl 41-42 nu sen ska maken iväg på spa´t som finns här i morgon em/kväll och ev så kommer mina svägerskor hit och vi tjejjer ska käka lite gott och umgås det hänger på om jag vill och orkar...... annars ska jag på zumban på söndag ÄNTLIGEN jag hostar lite änoch snorar men skit samma nu ska jag dit iaf!!
här blir detinte melodifestivalen usch vad tråkigt!!
xgirl:haha ja jag tycker med släkten kan ta dom och låta oss äta ute får väl se vad vi kan åstadkomma
hoppas det gick bra hos frissan med selma idag vad kul och få klippa ordentligt.-)
madde: Grattis till stora killen jösses har han redan fyllt 1 årnu!! men sicken litenskrutt du har
pilea: jasså du är grillsugen du här fick vi ett snöfall på morgonen men det smälte undan i solen sen
är så skönt o se lite vattenpölar och se hur snön och isen smälter bort mer o mer!!
näähepp nu är det läggningav dom små så ha en skön kväll!!