Vampyria:
Nämen heeeej, kul att se dig
Låter bra att det är roligare att vara tant
Barbamammans...
Men oj så duktig han blivit, heja heja!
Va roligt att gröt blev så uppskattad.
Jag testade att ge Max lite gröt här om dagen, men han pressade ut det mesta med tungan. Men jag tror ändå han blev lite nyfiken på konsistensen o smaken. Ska testa idag igen, igår hade jag inte tid.
Kul att tårtan blev god!
Ain:
Åh, kul med Ikea! Det kan man ju inte vara utan
Härligt med sommarväder, det är annat än vad vi har här, regn, regn o åter regn!
Kul med loppis, ofta man kommer hem med annat än vad man tänkt, hi hi!
Madde01:
Tänk att alla ska lägga sig i, jobbigt det där!
Kämpigt med tidiga mornar!
am zandra:
Hur mår du, är du på bättringsvägen?
Va ambitiös du är som bakar tekakor
Roligt att Noah börjat äta mycket! Skulle jubla här hemma om mina kunde äta lite bättre.
Du som är svampexpert! Vad gör man med kantarellerna? Fick ju en hel kasse full som måste rensas, men sen då??? Den ska väl förvällas? Ska man frysa in eller torka?
Kia82:
Hoppas det tog sig vid bebisverkstaden
xgirl:
Hi hi, sådär gjorde Tyra också förut, hon ville stå o kissa som brorsan
Tyra fick vi blöjtorr väldigt tidigt, det var förra sommaren före hon fyllde 2år. Hon tog efter storebror med toabestyren.
Det där med städning! Jag brukar leka sopgubbar med mina barn o involvera dom i städningen av sina leksaker. Dom åker runt på bobycar eller går med en plastpåse o samlar in alla lekasaker som ligger utspridda i hela huset. Sen tippar dom "lasten" på tippen, div lekrummet. När alla grejer är i rätt rum har vi "källsortering" så att prylarna hamnar i rätt "kärl" Tycker det är rätt kul faktiskt
Glittrax:
Jag mådde mer illa när jag väntade Alve än med Tyra o Max!
Hopps det blir bättre snart!