Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
Glittrax: Men usch, har du inte haft nog med problem för denna graviditen?? Angående två graviditeter så skrev hon att hon har "två av allt" och det har jag för mig att man faktiskt kan ha, alltså två livmödrar (?) etc. Sen om man kan bli gravid i båda samtidigt vet jag inte, men tänk så knäppt att bli det!Barbamamma: Nää, inte fler tandproblem nu! Jag har tid för koll hos tandhygienist nästa vecka, har ingen lust. Har inte varit där på 2 år och tror att jag har hål. Så knepigt med dina mellanblödningar, och jag förstår att du drar dig för att få tid hos gyn.
Zandra: Härligt att du mådde bättre igår, och det kan ju faktiskt vara lite skönt att städa och sånt om man har ork och lust, för jag tycker man mår så bra av att känna att man gör "nytta". Fast du ska ju ändå ta det lugnt med. Trist att humöret är så dåligt igen idag. Usch då, varför blev du så ledsen när du läste om utredningen? Var det minnena från då du blev inlagd? Det är säkert ingen fara med Dan, man kan nog ha olika värden i kroppen även om man äter samma mat. Men bra att det kollas upp. Sicken liten buse Linn är, helt otroligt! Arvid avskyr också blöjbytena numera.
Arvid har förresten börjat ställa sig mot saker nu, det är ju kul att det händer nåt. Han kryper även helt normalt nu. Renoveringen fortsätter, jag försöker montera skåpen så fort jag kan. Vi längtar efter att bli färdiga, allt är ett sånt himla projekt här hemma nu. Bara att ge Arvid lite mellanmål är ett mindre företag!