Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
am zandra:
Så ni har också haft bajs-kalas, skoj
Var samma för oss i helgen, jag vaknade av att det stank skit o då var det bara att gå upp o duscha av honom.
Hoppas det lugnar ner sig sen efter flytten o att det ordnar sig med ekonomin o all annan stress ni är under.
Usch för o ha så där i halsen!
Barbamammans...
Olustig känsla när några håller på o "terrar" så där, hoppas det blir ett slut på det snart. Jäkla skitungar!
Peppar, peppar så har Max inte bajat något sen igår eftermiddag så jag hoppas magen börjar ordna upp sig nu. Men flaskan ratar han i princip fortfarande, han tar bara några klunkar, går inte ens att ge honom i sömnen. Han sover sig igenom hela natten utan käk, känns bra på ett sätt, men inte helt eftersom han äter så lite under dagen. Som igår då åt han inget efter kl.16, somnade kl.19 o sov hela natten o så drack han 40ml ersättning imorse.
Antingen gör det ont i munnen eller så förknippar han den med att kräkas.
Han dricker nästan inget vatten heller o har iofs aldrig gjort.
Känner mig uttråkad idag, vet inte vad jag ska hitta på. Har slagit in ett tradera-paket som ska skickas samt plockat lite här hemma, satt på en tvätt osv. Är väl dags för lunch snart, är redan hungrig.
Det snöar idag o jag som hade hoppats på att det inte skulle komma mer, fast det kan man väl bara drömma om!