Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
am zandra: ja det är inte kul med öroninfl. precis dessvärre verkar det som att röret i vä öra där han nu har ont har ramlat ur
han fick PC och så tog dom en odling på gegget som rinner ur örat på honom o så ska vi tillbaka om ca 6 veckor för en utvärdering om det är så att röret verkligen har åkt ur men skulle inte förvåna mig eftersom han haft så ont nu!! men märker vi att han har ont ofta igen så ringer jag direkt till öronmott så får dom boka tid för ny insättning av rör. Jag vägrar gå igenom det helvetet som vi fick göra innan!!
suck ja jag bemöda mig inte ens o kommentera hennes inlägg, visst ju billigare man kan få skorna desto bättre men man måste ju ha en sko som håller värmen och mot väta oxå men jag lägger inte 1000kr på ett par skor!!
Hittade faktisk kängor på ellos till dem o det verkar vara en rejäl känga för den ska klara kylan ner till - 30 grader!! och även att jag fick en rabatt på 30% på ena paret så gick det nästan på 900 kr för dom bägge paren!!
vad bra att du ska få lugnande droppar som inte är vanebildande!! hoppas verkligen att dans sjukskrivning går igenom och att det löser sig på tisdagens möte!!
Tummen upp för att dan hjälper dig dessutom!!!!