Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
x-girl: men fyy, hur har natten varit för er, har Arvid magsjuka??!! stackars er, så jobbigt .
idag fick vi iaf beskedet om att Dan får utbetalt pappadagar på helgerna så nu har vi iaf 1000kr över när räkningarna är betalda . men nu sitter man och åter igen funderar på om Dan ska vara pappaledig medan jag är sjukskriven för då räddas ju vår ekonomi för en stund iaf..men det är ju både positivt och negativt att Dan får stämpla ut från arbetsförmedlingen, på sätt och vis vill jag inte att han bara går hemma hela tiden igen utan jag vill ju verkligen att han får ett jobb så man slipper skit med AF, FK och alla andra skitmyndigheter som är som blåslampa bakom en hela tiden.. och jag glömde nog svara dig Pilea på det här om arbetsförmedlaren; eftersom han går till en speciell arbetsförmedlare för såna med särskilda behov så bör han ju inte byta till en vanlig. hon är tyvärr ensam i denna resurs i Tierp så i såna fall får han åka till Uppsala och det är ju därför vi funderar så mycket kring hur han ska göra med allt och om han ska ha henne kvar eller ej. hon har ju skaffat honom bra praktikplatser egentligen och gjort det relativt snabbt, men samtidigt hindrade hon Dan att söka ett jobb och det är ju frågan om hon är riktigt kompetent i sitt yrke...suck, många funderingar i huvudet...