Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
jo ni, det hände en olycka med en tankbil så de stod fast i 11 timmar i kön!! så de kom hit kl 4 och var vrålhungriga för de hade tänkt att äta när de kom hit. stackarna var så trötta!! och jag kunde inte somna om efter kl 4 då vi vaknade så jag är lite trött idag. dopet blev jättelyckat ändå fastän det blev stressigt i slutet. vi blev lite försenade till kyrkan . men Noah var så himla fin idag och så glad hela tiden. han bara skrattade när han fick vatten över huvudet så det gick mycket bättre än vad jag trodde det skulle gå . trodde fler skulle komma än det gjorde, men det var såå trevligt . tyvvärr så är det ju fortfarande köer där så de vet inte hur de ska ta sig hem igen:/.
glittrax: nämen att det skulle bli så av akupunkturen . men det är inte framfogarna som gör att det känns som att det är menssmärtor då?? jag förstår iaf att du inte vill tillbaks!!
jag hade trygghansa gratisförsäkring eftersom jag läste att det är så lite som de försäkringarna man betalar för ändå täcker såpass lite. vet inte hur det är med foglossningen, men det kanske du kan ringa och fråga om??
barbamamma: nä usch, inte bihålorna som är så jobbigt!!
jo vi fick använt tårtan, men det är ingen tårta jag gör om för så god var den inte .
x-girl: du behöver inte käna dig skyldig på något vis, jag kan inte koppla av med Noah hemma på samma vis, de är ju inte inne i en rolig ålder precis .
usch stackars Arvid, kanske han behöver en bra salva mot blöjeksemen, det kanske hunnit bli svamp??
jo vi ville ju hemskt gärna velat haft henne här, men det är väl sån't man får räkna med .
nä nu får jag försöka vara lite mer social med de här hemma .