Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
får säga grattis till 7månaders-bebisarna
pilea: kul att köpa julklappar och grejer . jodå, det mesta brukar föra något gott med sig, men jisses jag fick lite svettpärlor i pannan när jag insåg mitt misstag .. jo Linn är säkert inne i en tillväxtperiod, hoppas ju det så att vågen visar lite mer om två veckor
oj så länge Max sover!! Linn sover aldrig mer än max 1,5 timme nu för tiden, hade önskat att hon sovit mer
glittrax: såg inte ens att du skrivit fel, jag läser ju iaf . barbamamma svarade dig vissst på detta, jag har ingen kunskap alls..men jag kan tänka mig att det kan bli så med ärret eftersom magen ändå växer.
så jobbigt om din sambo inte är hemma när bebis kommer .
japp det blev verkligen en improvisation med muffinsen för ovanlighetens skull, jag som älskar att baka för att det just står på ett recept hur man ska göra steg för steg
madde: vi hade drop-in på vårt förra bvc och då kunde man ibland få vänta i 45 minuter och det var väldigt drygt då, men kul att Julius hittade någon att leka med!! och så bra han växer . så kul att du hittat så många att träffa och umgås med, får dagarna att gå lite fortare .
jag minns också att folk sa att man skulle ta vara på bebistiden och jaa den är väl mysig på sätt och vis, men så fort Noah började gå så kände jag själv att allt var mycket lättare och jag trivs faktiskt bättre när man kan kommunicera lite bättre och hitta på andra aktiviteter med sitt barn. man slipper själv vara så påhittig när de kan visa själva vad de vill. och framförallt så slipper man ryggvärken som blir av att gå o bära på sitt barn hit och dit .
barbamamma: men morr för din syrra då, vilken avundsjuk person hon blivit . tur att inskolningen gått så bra för er, verklar ju som att Alwin trivs som fisken i vattnet .
men gud din stackare, du lär ju frysa ihjäl om du inte får en vinterjacka snart, jag har ju använt min länge nu ju .
herregud, Linn käkar på lika mycket nu på dagen, ungen vräker i sig så det är nog en tillväxtperiod som ni säger .. det är väl bra, men suck, får ingen vila . jag skulle gått till öppna förskolan idag, men det blev inte denna vecka heller. varje morgon när jag vaknar känner jag värken i ansiktet, dumma bihålor!!