Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
Ain- Ja han är underbar![Glad Glad](https://www.familjeliv.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
Börjar med att säga vilka SÖTNOSAR alla har
Barbamamman- Nej jag har aldrig ätit det Kanske är gott, vet man ju aldrig förns man testat lixom. Vad skönt att du börjat med julklappsinköpen redan.. Jag kommer väl vara ute i sista sekunden som alltid, det är jag varje år. Då det är som mest med folk o längst köer i affärerna
och eftersom min pappa hatar att gå i affärer får jag även pengar av honom att köpa till Julius för
Så man ska inte bara köpa åt sig själv utan åt andra också, men det är väl lika bra. Då vet man iaf att det blir rätt.. Tycker det är så svårt nu när folk ringer o frågar vilken storlek Julius kommer ha till Jul.. Säger 80 till alla. Då vi har börjat använda 74 till Julius o det är fortfarande förstor lixom ... Vad skönt för dig att kurs slutet är nära
Fullt upp när alla är hemma kan jag tänka mig...
Zandra - Gud så duktig Linn är då.. Synd att den inte var super fräsch, men är det något som går i fixa på et kick elr? Men det kan ju vara skönt för dig iaf så du har nära till allt, vet ju inte om du har bil elr nått nu så det kanske inte spelar så stor roll? Du är absolut ingen dålig mamma för att du inte mår bra just nu, vissa får sina svackor o det är absolut inget konstigt vännen .. Avlastningen kan ju vara väldigt skönt för dig, du lägger dig inte o skiter i allt utan att du tar faktiskt tag i saken o det är väldigt starkt, finns ju folk som inte ens vågar gå till någon o prata.. Vad är det för slags avlastning ni skulle få i såfall då? Såg nu att jag o barbamamman skrivit "typ" samma sak . oups
Xgirl - JA coop forum o ica maxi brukar ha.. Ni har inte nära till något av det ? Men jag tror till o med att vårat lilla ica här har .. Har du kollat på Ica? om ni har det nära?
Pilea- Mysigt med en tripp på stan o köpa kläder till barnen iaf.. Även fast det oftast inte blir så mycket kläder inköpta till en själv.. Inte för mig iaf när jag är på stan Vad duktig Alve är ...
I natt funkade det bättre med Julius gav han faktiskt en alvedon innan läggdags, då jag börjar misstänka det är flera tänder på g.. Han bajsade nämligen löst 4ggr igår (ursäkta för infon) hahaha.. Så då sov han från 22 - 7 utan att vakna 1 endaste gång.. blev sent då vi var o hälsade på min storebror i går o Julius somnade i bilen hem o det tar typ 20 min o köra så han var pigg när vi kom hem minsann. usch här snöar det idag. Så har man en sjuk sambon hemma. stackarn. och en gnällfis till barn får väl se om man överlever denna dagen .. hehe ..
usch.. i natt hade Julius 40,3 i feber stackarn.. fått tid till VC 10.30 i allafall, fast dom säger väl det gamla vanliga att det "bara" är en liten förkylning ..
Hemma från VC.. Virus hade han, så fick kåvepennin, ögondroppar o bricanyl.. Fick även en remiss till ögon,näsa,hals läkare..
Skriver mera snart.. Ska bara käka lite lunch medans han sover
fortsättning
Fick en super bra läkare, finns inte många sådanna på VC här i samhället Han reagerade på att J hade munnen öppen hela tiden, så vi får en kallelse till ögon,näsa,hals då.. Eftersom han misstänker att J kanske har någonting i näsan som gör att han har svårt att andas genom den.. Julius har nämligen typ konstant munnen öppen. så får väl se vad dom säger om det behöver opereras elr ej ..
Xgirl- Japp, det var EFTER alvedonen.. Så vi ringde sjukhuset o rådgjorde med dom hur vi skulle göra.. Men det behövdes inte åka in så länge vi fick i han vatten o välling. Vad jobbigt med feber hos er nu också Jobbigt med fobi också
Barbamamman- Men alvedonen brukar hjälpa.. Men nu har vi massor med mediciner vi ska ge han, fast han är jätte duktig o svälja, hade ju någon host medicin förut som gick kanon o få ned .. Ja RS är inge roligt, men det är väl inte farligt när dom är så pass stora?
Zandra- låter ju jätte spännande det där med maten ju