Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
Juste ja, glömde ju att nu i morse så kände vi hans tredje tand shit vad snabbt det går när väl 1 kommer upp .. hehe..
Juste ja, glömde ju att nu i morse så kände vi hans tredje tand shit vad snabbt det går när väl 1 kommer upp .. hehe..
Xgirl- Jo jag misstänker också det är tänderna.. Ja seperationsfas tror jag redan han kommit in i, han blir tes tokledsen om både jag o sambon lämnar vardagsrummet när han är kvar där själv.. Usc vad jobbigt med magen o att inget hjälper.. Julius fick en liten tetra med 8månaders välling av en kompis när vi var där, den tror jag han blev hård i magen av iaf.. Men det släppte med lite katrinplommonpuré för han iaf..
Barbamamman- ja han har ju blivit jätte snorig nu med tänderna.. Men som sagt det kanske bara är tänderna som gör han extra gnällig.. Tycker du är super duktig som pluggar samtidigt som du är föräldrarledig, skulle jag aldrig klara av.. Svårt o få till det lixom .. konstigt att du inte fått paketet när ud betalt extra.. Tycker verkligen du ska kräva tillbaka pengar då, har dom skrivit ut en sak ska det väl vara så får man väl hoppas..
Glittrax- vilken mys dag ni hade iaf Ja du får nog försöka vila då..
Zandra- han vaknar o gnäller till , men jag tror att han drömmer då för sedan somnar han lixom om på engång.. Vad skumt med eran hyresväd. Förstår att ni vill flytta.. usch!
Har lixom inte haft tid o vara inne så mycket.. vi har haft alldeles för mycket att göra i helgen, hehe.. Igår hade jag min brorsdotter här tills brorsan slutade jobbet kl.18 sedan åkte vi hem till dom o käkade middag o var inte hemma förns 21.30 .. och nu om någon timma ska vi åka till en släkting till sambon o käka där
Barbamamman- Vad stor agathon är Men vad var det för sprutor ni tog nu ? MEn vad tokigt att hon inte ville gå till dagis då, sa hon varför hon inte ville gå?
Xgirl- Ja dom brukar vara toppen faktiskt... Tack så mycket, han är min lilla guldklimp den här kikade in på din sida förut också.. Otroligt söta barn du med
Julius har också vart extremt grinig i dag.. Håller nog på o bli galen jag .. haha.. Dock är det utan andledning som han är ledsen.. Men stackars Arvid som har så ont i magen
hur längesedan var det han bajsade då ?
Pilea- Men usch.. Nej då är det nog inte vinterkräksjukan om det inte kommit något mera.. Va fick du inte det sålt?
Zandra- Men gumman då, hoppas det är bättre nu .. Vad är det för biverkningar man får ?
Som sagt.. Idag har vi haft en gnällspik här Men vi har lyckats få tvätten gjord i tvättstugan iaf.. Skönt det ..
Mina öron trillar snart av.. Julius gnisslar tänder som bara den.. Är det normalt att dom gör det när dom känner att dom fått tänder? Jag bara RYYSER av det ljudet.. usch