Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
pilea:tråkigt när det inte går så jättebra på tradera och när man lägger ut helt nya grejjer med lappar kvar så hoppas man ju på o få lite för plagget ju!!
am zandra: jag vet, det är jättesvårt o ignorera när dom t o m sitter o gör sig själv illa fredde hade/har ju en tendens till att sitta och riva sönder sina nagelband och även huden runt naglarna när han blir arg och det tog flera år för mig o försöka ignorera honom när han gjorde det
Dan kanske skrattar åt noah av osäkerhet för att han inte vet hur han ska hantera det......hur som så blir man ju arg för ett sånt beteende göra ju inte saker o ting bättre precis!!
ok hoppas din mobil kommer nu då agathon sitter ju i gåstolen korta stunder än så länge o har inte kommit på att man kan ta sig framåt med den än
vad roligt att det ändå låter lovande med pensionatet!!
xgirl och ain: haha jaa mina trosor, det var en morgon o lite halvskumt ute o han dödstrött så han bara slet åt sig ett par vad han trodde var kalsonger men tyckte dom satt lite konstigt men åkte till jobbet iaf o skulle på toa när han inser sitt misstag gissa om jag höll på o dö av skratt när han kom hem o muttrade
xgirl. vad kul att dina barndomsvänner flyttat tillbaka
ain:men stackars benjamin hoppas det ger med sig snart!!
vi vände ju på agathon i hans säng efter en rek av barnhab och efter vi gjrt det så har ju agathon sovit betdligt bättre om nätterna o igår kväll vände jag tillbaka honom tänkte det kunde kanske vara skönt o få sova lite på andra sidan en natt men HAHA gissa vem som stökade runt i sin säng o vägrade somna efter maten så till slut vände jag honom igen o han somnade inom 5 min