Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
här sov agathon inatt iaf eller ja fram tills 04.30 sen höll han på tills 06 innan han somnade dessvärre har ju jag legat med migrän hela natten,det var en timme innan agathon vaknade som skiten släppte av men så fort jag klev upp för o göra välling så slog det till igen tog ipren nu på morgonen även att det inte är så bra pga min magkatarr men jag stod inte ut längre och nu är den som bortblåst!!
har alla små hemma idag eftersom freya haft feber så måste hon ha en feberfri dag innan hon får komma igen o abbe ville ju inte på långa vägar gå om inte freya skulle gå så när jag väl fått på alla kläder o kommit ut i bilen så står ju sätena i bilen ute på trappen o herregud det är en hel vetenskap o få dit dom så det tog mig 10 min o försöka få dit ett säte då gav jag upp o gick in abbe fick vara hemma iaf då
igår spikade maken upp panelen på toan ska fota sen så ska ni få se framstegen
ain:vad jobbigt med halsfluss,krya på digf!!
ja jag tror jag ska ringa o avboka grejjerna från Hm är under all kritik att få vänta så länge!!
haha mmm freya den damen du hon kan hon hade dille på bajs förut o kunde sitta o käka storebrorsans tur dom växer till sig
pilea:men vad konstigt att blåsorna nästan är helt borta nu,låter inte riktigt som svinkoppor då!!
inga kanelbullar för oss,bara chokladmuffins
am zandra:tack,jag får hoppas läraren tycker jag gjort ett rätt ok jobb iaf,fick svar av henne igår att det var fri tolkning men att texten ändå skulle överrensstämma med orginaltexten och att den skulle skrivas som typ en annons i en tidning!!
såg nästa veckas skrivuppgift,suck pust men det ska v'äl gå det med
skulle ju fota datan men som vanligt fanns inget batteri i kameran så ska försöka fixa det idag!
xgirl:jaja känner smärtan i ryggraden när du berättar om o amma o tänder fastän att jag aldrig ammat så pass länge men jag kan bara tänka mig smärtanskönt att han tog flaskan iaf,sånt underlättar juän om dom ska bråka o vägra!!
kul med smakisar,här äter agathon hipp burkarna från 6 mån o han slukar dom o snabbt ska det gå så mata honom tar knappt 10 min i morse fick han gröt från 6 mån för första gången o han bara gapade åt en hel portion!!
madde:haha kan förstå att du vill att alla tänder ska komma på en gång
nää dags o renskriva läxan o skicka in den ÄNTLIGEN säger jag bara