ja nu är jag sjukskriven, igen! men det här funkar ju verkligen inte, går mest med kryckor nu och kuratorn frågade i måndags att jag inte behövde kämpa nåt mera nu, jag tokgrät ju där hos henne, allt bara sköljde över mig
så jag har fått en läkartid på tisdag, behövs ju läkarintyg från 8e dagen, kuratorn skulle prata med läkaren, ville eg byta til en annan, men det går inte göra bara sådär, ska skrivas på papper och det tar några veckor..hm... knepigt! så jag får samma , sjukintyget förra gången det jag fick avslag på var inte så välskrivet tycker kuratorn, men nu då jag har kontakt med henne så ska det nog fixa sig, hon är så bra, hon tar på sig att kolla regler hit och dit, försökte fixa en läkartid hos en annan läkare, men fixade en iaf hos min ordinarie, det känns skönt att hon finns! släpper mycket på kraven genom att hjälpa mig med dessa saker... det kanske är deras arbetsuppgifter, men det känns jättskönt!
Vi har haft barnvakt sen igår em, så himla skönt att inte ha nåt tjat och skrik runt sig!
vi var på bokrea igår, har inte kommit ut innan, men sambon skjutsade mig i rullstol så det gick riktigt bra, så skönt att så komma ut lite! sen köpte vi en mjuklift, carena, på barnens hus, är i valet och kvalet hur vi gör, vill kunna bära upp bebisen en trappa, vi har ingen hiss. Tänkte lägga liften i sittvagnen, det är en brioduo, men gillade aldrig att bära nova i den, dessutom är den ju supertung! men nu är det som nästan sammet i mjukliften vi köpte, kanske blir supervarmt! men så priset var 500 kr, brios egna mjuklift kostar 1300 eller tom 1400 kr!! ![Förvånad Förvånad](https://www.familjeliv.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-surprised.gif)
nån som har mjuk/hårdlift, ej brio eller dyrt märke, som inte har sammet i? nästan fleece skulle jag vilja säga att det känns som...