am zandra:
Så där kan Alve också vara i perioder, nästan så han har lite tvångstankar, om man gör på fel sätt så måste man börja om. Tex om jag stänger av TV´n när vi ska iväg till dagis då kan han bli helt galen eftersom det var han som skulle göra det, då måste han sätta på Tv´n igen för att sen kunna stänga av.
Sen ska maten på tallriken ligga på ett visst sätt, helst i olika höger, man får inte blanda ihop.
Stackars Dan som har ont i armen! Men vad är det för ställe o varför pratar dom inte med honom, verkar ju helt knäppt!
Men vad underligt att han skriker så på morgnarna! Jobbigt med struliga nätter!
Madde:
Usch va jobbigt med hosta! Blev det VC eller?
Åh, barnmässan skulle jag också vilja gå på!
Skoj med taco-kväll!
Ain:
Spännande med husprojektet!
Hur funkar det med barnomsorgen så där utomlands? Blev nyfiken när du skrev om skolan o personalmatsal osv.
Barbamammans...
Krya på dig! Jobbigt med förkylning!
Har natten varit bra, eller har Agathon strulat?
Helt jäkla otroligt hur sjukvården kan klanta till det! Att man alltid ska behöva vara på o ligga i för att saker o ting ska skötas korrekt.
xgirl:
Skoj att ha bra kontakt med sin bror, skulle jag önska att jag hade! Det skiljer 6 o 10år mellan mig o mina bröder. Den äldsta fick barn redan när han var 17år o han som är 6år äldre än mig bor själv. Vi har liksom inget gemensamt o hörs sällan, supertrist.
Igen aning om det där med tungbandet, men det tror jag inte! Han åt glesare o höll sig lugn i förrgår när jag ändrade om i matrutinerna. Men det var väl därför jag fick mjölkstockning också då brösten är vana vid tätare amning.
Ja, blir det inte bättre med mjölkstockningen till imorgon måste jag till VC, kanske att man behöver penicillin.
På lördag ska Tyra till tandläkaren för första gången o räkna tänder. Hoppas det funkar bra, men hon har tjatat om det jättelänge nu. Hon var ju med Alve sist o blev nog lite avundsjuk på hans fina tandborste som han fick då