7 michelingodingar skrev 2010-10-04 13:19:20 följande:
pilea:ja det var så jag tänkte iaf att alve kan ju kommit i kontakt med smittan så för o minska smittspridningen till dagis kanske det bästa vore o hålla honom hemma oxå.
jobbigt att max käkar så ofta vissa nätter
phuu hade blivit galen på det,-)
haha ja agathon är en RIKTIG liten tjockis
ang kläder så har vi en mössa,fleecejacka och tossor på agathon men han är varm av sig ligger han i vagnen så har han även en tunn fleecefilt på sig.
suck,jag beställde ju kläder från Hm i juli och fick då veta att vissa plagg skulle levereras i sept nu är det okt och 2 ggr har vi fått meddelandeom att leveransen är försenad o nukänns det liksom inte läge för basketkängor på agathon utan mer lite varmare tossor som gäller o byxorna ja dom är frågan om han ens kommer hinna anv nu
så jag funderar på o ringa o säga att vi inte ska ha dom varorna längre!!
Ja, det kanske är bäst att göra så i fall att!
Om det nu är svinkoppor så verkar det ju vara stafylokocker då eftersom hon inte har något i ansiktet.
Ska ringa dagis igen o fråga om det går svinkoppor där!
Pratade bara med Alves avd imorse som skulle hälsa att Tyra inte skulle komma så jag vet inte om det är några fler barn som har prickar.
Men va trist ang h&m paketet! Jag hade nog inte hämtat ut grejerna eller ringt o sagt att dom inte skulle skickas. Är ju jättetråkigt om han knappt hinner använda skorna tex.