ÅÅÅHHH!Jag har gått och kärat ner mig i en fleeceoverall som finns på Åhlens, SKA ha den! alltså till bebisen,
vet ju inte om bebisen kommer i början av april eller sent i april... men den är brun med vita/ljusa ränder, så himla söt!! finns röd med orangea ränder och röd med rosa ränder med... eller om det är tvärtom. men vill ha den bruna!
men problemet är att jag bara sett de på tradera.. och där går priset jättehögt hela tiden!! nån som vet vilken overall jag pratar om?
var på åhlens och där finns den inte, men parvel är märket.....
Vet inte om man får lägga in anonser här... men kan ju lägga in en bild, det borde man ju få? eller?'
sen är vi inne på att byta skötbord, har hittat ett för 200 kr på blocket, men det var tingat tills på tisdag... och jag som kan hämta det NU!! helst igår! grrrr!
men men , finns 2 annonser till men där vill de ha det dubbla. Det är ett skötbord med badkar under skötbädden och en byrå, just badkaret känner jag att det är jättepraktiskt, nån som har erfarenhet av såna?
barbamamma: ååh, håller tummarna att inga fler i familjen får skiten nu!
am zandra: f*n vad jag lider med er, måtte det komma nåt bra nångång för er! men kom ihåg att ni har varandra! exakt som du känner med att det helg, det påminner jag sambon om med, jag HATAR att få post och telefonsamtal nu för tiden, skapar en sån oro.... blää!
Xgrl: hur kändes det med samtalet angående kbt:n, för visst hade du varit på nåt sånt?
jag har blivit inskriven på JOB och handledaren jag fick tyckte jag hade en förmån som var gravid,
för nån måtta fick det minsann vara!
knappt nåt görs i fas 1, jag kunde söka praktik, hm, vi får väl se,
Infon jag fått förrut var att jag endast fick vara mammaledig i 1 år, men nu fick jag mera förklarat, jag kan vara hemma hur länge jag vill, bara jag bryter innan runt 364 dagar mammaledighet,(frånvaro) sambon kanske tar några månader pappaledigt, sen om jag går tillbaka på mammaledighet igen så räknas 1 år from där igen... tänkte väl åxå, att tvingas tllbaka efter max ett år, lät för konstigt och diskriminerande anser jag!