Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
Haha, jag trodde Miriam var den enda som börjat säga konstiga saker efter att ha tittat pa Astrid Lindgren. Här är det pippi som "inspirerar" och det är ju ganska kul, för eftersom jag är den främsta inputen till hennes svenska, sa märker jag ju sa tydligt när hon säger saker som jag aldrig skulle säga...
Zandra: harpers island gick här pa tysk tv. Jag blev fast trots att det inte riktigt är min typ av serie. Tycker den var för läskig... Men ända var jag tvungen att se den, saklart
Xgirl: vad skönt att det verkar ha gatt bra med Selmas ta. Lite läskigt ända da de maste sövas.
Glittrax: Miriam kissade ocksa jättemycket da hon hade nattblöja, men eftersom hon varit torr pa dagen relativt länge sa tog vi helt enkelt bort den i somras. Och hon var torr pa direkten! Vi trodde att man skulle vänta tills de var torra pa morgonen. Samma sak för var kompis som gjorde som vi - deras dotter blev ocksa torr pa direkten. Dock väckte vi Miriam da vi gick och lade oss sa att hon fick kissa.
Pilea: vad gulliga!
barbamman: oj vad läskigt.Och daklart maste det ju paverka familjen. Inte vagar man ju lata sina barn vara ensamma med honom nagot mer liksom
CA: Miriam började ocksa kissa pa sig igen da vi fatt Benjamin. Men det gick till sig. Ibland kunde hon verkligen sta och bara kissa pa pin kiv liksom, mitt pa golvet...
Sitter och tittar pa desperate housewives. Onsdag är min tv-tittar kväll