Mammor i Umeå
Tack för en trevlig stund fesun. Saknade er andra tjejer men nästa gång :)
Tack för en trevlig stund fesun. Saknade er andra tjejer men nästa gång :)
låter super nästa vecka :)
hej allihopa. hehe va kul att vi träffades på barnens hus niskalainen. Va ju ett tag sen men va kul o se dig igen :)
hos vem/ vart hade vi tänkt fika då? :)
på fredag kl 13 på vaniljdrömmen tycker jag låter som en super idé. hoppas de kommer fler den här gången *fniss* ;)
Hej fortfarande sugna på fika imorgon kl: 13 på vaniljdrömmen. Jag längtar då ska bli så kul o se er igen
Ja de va super trevligt o träffa alla er igen =) Hemmafika med knytis lät super. Aj då niskalainen men du får hoppas att de är nå utlslag eller nått men som du sa de kan ju va bra att hon få de så slipp hon det sen =) missDezibel lät inte kul med begravning. Jag va för ett tag sen på minnestund för min morfar. Fick ju reda på att han dött. Va de förr förra fikat tro jag de va. Men känns bra att få vart där o prata om han och alla minnen för nu vet jag att han har det bra där han är. Mk klokt o ta det lungt efter en sån sak.
Ska bli kul imorgon. Tar me mig bryssel kex jag bakat. Hoppas ingen har diabetes elr nått Min sambo va på BH förut ikväll o köpte 2 matstolar 1 åt oss o en till svärmor en sån där man sätter fast på bordet. O en resesäng åt svärmor så han har fyndat hehe. Han vart också sugen på köpa ny bilstol. En acta graco. Lillan börja bli för stor för sin brio så få se om man köper en när man får pengar
Hej alla. Här är då bella fortfarande lite snuvig. Ja tack niskalainen för ett trevligt knytis känner att jag också måste fara o träna snart har väldigt dålig kondis har jag märkt hehe :-P nån som är fika sugen snart igen
Hej allihopa nu va det ett tag sen jag skrev här. Va kul me fler i tråden. Jag heter malin o startade denna tråd. Har en dotter på 9 månader. Ja nån som är fika sugen?
Ja fika på onsdag låter super :) Fika sugen är man väll då och då hehe ;)