• malla25

Mammor i Umeå

Okej =) Hehe ja ibland känns det som man skulle haft de :)

• malla25

Vad blir det för skoj till veckan då??  Sj ska man nog på stan och handla nå nya skor behövs nya vinterskor. Måse styra upp fikat nån dag också :) Nä nu ska ja nog gå och hålla sambon sällskap i soffan

• malla25

Ja det låter bra det nästa vecka :) Jag är då sugen på en fikaträff :)

• malla25

Ja precis =) Har inte heller nått planerat eller så. Tisdag nästa vecka kl 13:00 bli jätte bra får vi väll se hur många det är som vill hänga på :)

• malla25

tycker att dom sandar för lite. Den där branta skosbacken från mariehem till marieberg är juh livsfarlig :P

• malla25

Ja den är riktigt livsfarlig :) Ja jag bruka också gå där bussarna kör mk bättre o inte lika brant :) Ni som är sugna på fika så kan ni juh komma på cafet på barnens hus =)

• malla25

är super taggar också =) Jag kör en brun babytravel 3 hjulig barnvagn =)  Jag har nog på mig jeans, vit svart jacka och blå mössa så får väll se om vi hittar varandra haha :P annars kan man ringa varandra haha :) 0738486171 är mitt nr om vi inte skulle finna varandra och jag heter Malin =)

• malla25

ska vi ses imorgon kl 13 utanför barnens hus hoppas de kommer fler som vill va me på en fika =) ses imorgon allihopa som nu kom =)

• malla25

Tack tjejer för en jätte trevlig dag. Va super kul och äntligen få träffa er. Sorry om jag inte sa så mk men är lite blyg av mig men hoppas vi kan göra om detta :)

Svar på tråden Mammor i Umeå