• malla25

Hej alla. Ja här har det då vart lungt är hos mina föräldrar. Känns lite skönt att få komma ut på landet och slippa stan ett tag =). Okej de lät inte så kul niskalainen att han är förkyld du får hoppas att du inte smittas *peppar, peppar ta i trä* :P Okej är väll ganska långt dit. Får hoppas att bilresan går bra.

Ha ett super gott nytt år allihopa så får vi styra upp en träff snart efter allt jul stök och nyårs firande =) Kram på er

• malla25

Okej va bra att resan tillbaka gick bra :) Sj har man lite lång tråkigt här på landet men tur man har lillan att pyssla med på dagarna ;) Vad händer på nyår då? Sj ska man vara här och fira med släkten. Ska bli roligt för Bella att få fira första nyår =) Men ha det bra allihopa så hörs vi snart och ses. Få styra upp med fika så snart man är hemma igen. Kram på er!!

• malla25

Hej. Ja nu har de inte vart nån som skrivit på ett tag. Håller också på att bli förkyld. Får hoppas bara att inte lillan blir smittad. Ja jag är då intresserad. Nån gång där i mitten på veckan låter super bra =)

• malla25

är upptagen måndag och torsdag så onsdag skulle funka fint för mig får hoppas att det inte är så kallt för har nämligen ingen vagn men får ta bärselen. Tur det är nära till vaniljdrömmen =P  Och får hoppas min förkylning försvunnit innan dess. Vill ju inte smitta ner er :) Men villken tid ska vi ta då? kl 13 som vanligt eller??

• malla25

ja blir roligare med fler :) ska bli trevligt att se er igen och höra hur eran jul o nyår vart =)

• malla25

Hej tjejer. Jag tror jag hoppar över fikat. Är fortfarande dunder förkyld och vill inte smitta er. Men hoppas ni får trevligt utan mig. Kram

• malla25

Ja precis men vill varken smitta ner er eller era små. Ja de kommer ju fler gånger =) Tack

• malla25

Hej o tack tjejer Nu har lillan fått ögoninflammation också så de va tur jag va hemma. Ja knytis låter som en toppen idé

• malla25

Afropass de lät roligt.  Måste nog börja träna snart är verkligen inte i form. Är lite lat av mig men de ska bli andra bullar Tungan ute

Svar på tråden Mammor i Umeå