Inlägg från: Umeåtjej |Visa alla inlägg
  • Umeåtjej

Mammor i Umeå

Ja antingen där eller hemma hos fesun :), fesun du får känna vad du tycker blir bäst. Ska vi ta vid 13-tiden?

• Umeåtjej

God morgon! Då bestämmer vi vaniljdrömmen tycker jag, kl 13 om det fungerar för alla :)

• Umeåtjej

Niskalainen: passar det att åka till sävar o bada imorgon som vi pratade om? Är det fler som vill haka på? Har aldrig varit med Tim tidigare så det blir kul o se vad han tycker om det.

• Umeåtjej

Hemma igen från sävar, Tim tyckte att det var jätte kul så dit kommer vi att åka igen :) kanske är fler som vill hänga på då. Fika på torsdag skulle vara trevligt.

• Umeåtjej

Jag skulle gärna fika i eftermiddag, är ute en sväng nu men kan vara på vaniljdrömmen strax före två. Jag vet att jenny också vill hänga på.

• Umeåtjej

Vi tänkte även dra ihop ett barnvagnslag till vårruset! 6 tappra mammor får plats i ett lag och så ingår ju picknickkorg efteråt. Det kostar 190 kr/person och går av stapeln 31 maj kl.19:00. Jag startar en lista här. blir vi 12 pers kan vi ju vara flera lag men picknicka tillsammans! Kopiera och fyll på med ert namn i listan, sista anmälan 6 maj:

Barnvagnslag vårruset:
    niskalainen (Linda)
    Umeåtjej (Åsa)

• Umeåtjej

Jag tänker också fika imorgon, ska försöka satsa på 12.30 men vi får se om det stämmer med lillens lunchlur annars dyker jag upp vid 13tiden.

Svar på tråden Mammor i Umeå