Mammor i Umeå
Hej allihopa,
Jag hänger gärna med om ni ska träffas någon fler gång. Jag har en kille som är 4 månader och vi bor också på mariehemsvägen såg att det var många som bodde här runtikring, trevligt!
Hej allihopa,
Jag hänger gärna med om ni ska träffas någon fler gång. Jag har en kille som är 4 månader och vi bor också på mariehemsvägen såg att det var många som bodde här runtikring, trevligt!
För mig fungerar fredag också bra :) har tid på BVC kl 11 men efter det är vi med.
om 13 fungerar för er andra så kan vi väl köra på det, då hinner jag hem en sväng efter BVC. Blir trevligt att träffas
Jag kommer också dit :)
Tack för trevligt fikasällskap idag :)
För oss passar också onsdag bäst men kan ni andra imorgon så kanske vi kan komma med en stund iallafall.
Jag kan också kl 11, ska vi ses på vaniljdrömmen igen eller har ni något annat förslag?
Låter kanon :) vi ses imorgon
japp det va trevligt att träffas idag synd att du inte dök upp Malla25 men det blir fler fikaträffar hoppas jag o då kan förhoppningsvis alla va med.
Ha en skön kväll!!
Jag har också en del inbokat i början på veckan men hur ser torsdag ut för er? malla25 du skulle väl till BVC men en fika kanske hinns med ändå :)
Blomsteröga: tim var lite grinigare än vanligt den dagen då han fick sprutorna han fick också lite feber men jag behövde inte ge alvedon. Dagen efter var han som vanligt :)