Inlägg från: Umeåtjej |Visa alla inlägg
  • Umeåtjej

Mammor i Umeå

Hej allihopa,
    Jag hänger gärna med om ni ska träffas någon fler gång. Jag har en kille som är 4 månader och vi bor också på mariehemsvägen såg att det var många som bodde här runtikring, trevligt!

• Umeåtjej

För mig fungerar fredag också bra :) har tid på BVC kl 11 men efter det är vi med.

• Umeåtjej

om 13 fungerar för er andra så kan vi väl köra på det, då hinner jag hem en sväng efter BVC. Blir trevligt att träffas Glad

• Umeåtjej

För oss passar också onsdag bäst men kan ni andra imorgon så kanske vi kan komma med en stund iallafall.

• Umeåtjej

Jag kan också kl 11, ska vi ses på vaniljdrömmen igen eller har ni något annat förslag?

• Umeåtjej

japp det va trevligt att träffas idag Glad synd att du inte dök upp Malla25 men det blir fler fikaträffar hoppas jag o då kan förhoppningsvis alla va med.
    Ha en skön kväll!!

• Umeåtjej

Jag har också en del inbokat i början på veckan men hur ser torsdag ut för er? malla25 du skulle väl till BVC men en fika kanske hinns med ändå :)
    Blomsteröga: tim var lite grinigare än vanligt den dagen då han fick sprutorna han fick också lite feber men jag behövde inte ge alvedon. Dagen efter var han som vanligt :)

Svar på tråden Mammor i Umeå