Inlägg från: Umeåtjej |Visa alla inlägg
  • Umeåtjej

Mammor i Umeå

Hej allihopa :)
    Välkommen alla nya i tråden, kul att vi blir fler. Skulle vara trevligt om vi kunde få ihop en fika nån dag till veckan, vad tror ni om tisdag eller onsdag?
    Niskalainen: Det kommer att gå fint på dopet imorgon :) , ha en trevlig dag med familj och vänner.

• Umeåtjej

Tim har fått nån jobbig hosta o har haft feber inatt så det blir inget fika för oss idag. Ses nästa gång istället :)

• Umeåtjej

Vi träffas också gärna nästa vecka, för då borde vi ju vara friska igen :) Förutom den jobbiga hostan så har han blivit snuvig nu också men ingen feber ikväll så jag hoppas att det är en snäll förkylning som har drabbat honom. Tråkigt att det blev så stort bortfall idag men det är väl så det är ibland då det är små barn inblandade.  

• Umeåtjej

På fredag borde vi vara friska o då är vi gärna med på en fika. Vaniljdrömmen kl 13 funkar bra för oss :)

• Umeåtjej

Här är vi också friska, bara tim som fortfarande har kvar lite rossel o hosta men nu vill vi verkligen ut o träffa lite folk efter att ha isolerat oss drygt en vecka. Vi är absolut med på fika imorgon :)

• Umeåtjej

Blir trevligt att få komma och hälsa på hemma hos dig niskalainen :) vi ses på fredag allihopa!!

Hoppas det går bra för dig på begravningen missDezibel, alltid lika jobbigt men viktigt med ett fint avslut. Klokt av dig att ta det lugnt dagen efter, det brukar ju kunna ta på krafterna.

• Umeåtjej

Vi funderar på en britax hi-way, såg att dom skulle ha ett bra erbjudande på den ikväll :) jag tänker åka dit o se om man lyckas få tag i en till det priset. Vi kanske ses där missDezibel, annars syns vi ju imorgon allihopa.

• Umeåtjej

Jag har bjudit med en tjej från föräldragruppen så hon kommer också med idag :) ser fram emot fikat:)

• Umeåtjej

Hej på er :) kul att se att vi blir fler i tråden. Jag tycker också att det börjar bli dags för en fikaträff, onsdag passar bra för oss :)

Svar på tråden Mammor i Umeå