Inlägg från: J o a n n a |Visa alla inlägg
  • J o a n n a

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Vilgots mamma skrev 2011-04-28 20:40:24 följande:
    Ja, visst är han söt. Älskar hans små spetsiga alvöron, han har dem efter min morfar. Solig
    Måste visa upp mer av gullungen. Här sitter han och myser med pappa. 

Gud va söt! Vilka fina ögon!!
  • J o a n n a

Texx: båda mina söner har också haft talgöverskott på näsan, den ena fick på öronen också ^^ men de försvinner ju iaf på ett par veckor.

• J o a n n a
    Tozz82 skrev 2011-04-30 22:25:57 följande:
    Mammas hjärta en hel månad idag..
    Försökte med o äta upp både hand o kläder efter ett "mindre" raseriutbrott :)
    Det han har på nåsan är talgöverskott och kinderna är fulla av hormon/värmeplitor då vår lilla sötsak är otroligt känslig för värme..

Va söt han va förresten (va inne på mobilen förut, så jag såg honom inte) Flört
  • J o a n n a

Åh, jag som tyckte andningen fungerade hur bra som helst. Kanske inte som smärtlindring, men att hålla kontrollen och fokkusera på något annat än just smärtan!!
    Lustgasen tyckte jag däremot inte hjälpte så mkt som jag hoppats!

• J o a n n a
    needtobreathe skrev 2011-05-04 22:55:26 följande:
    Haha nej usch nej.. andningen fungerade inte alls.. ;) Blev rätt less tillslut när dom sa "andas"... - men för i helvete de hjälper inte!! Tensen va mest underhållning, tog inte bort smärtan men ja fick Charlie engagerad iallafall ;) Låg o sa "tryck" varje minut när en värk kom hahaha! Så han kunde aldrig somna.. mycke bra ;) Lustgasen va ju bara rolig, hjälpte inte mot smärtan dock.. men morfinet måste ha hjälpt, minns ju ingenting, haha! Så de va säkert effektivt, ;) Öppnade mig ju 6 cm på 1 tim då o sen tog de 12 min me krystvärkar innan han va ute.. så då gick de undan.. innan stod de still mellan 07.15 o 13.45.. hände nada! Frustrerande.. o så kommer de in läkarstudenter o skit o dom frågar om de e ok.. vem fan bryr sig skrek ja o begravde mig i lustgas.. nä i efterhand va förlossningen väldigt rolig, men just då under dom 25,5 timmarna va de helvetet i universum!! ;)

Hur går allt för er hemma nu då? Hoppas bra!! Kram :D
    Med så intensiva värkar kan det iofs vara lite annorlunda ;) haha.
    Ja, själv har man bara råkat ut för långragna historier, suck!
    Hemma gårdet bättre, jaghar vart hängig typ sen förlossningen. Först va man ju trött för man fött, sen fick jag uvi och efter det förskyld. Men ÄNTLIGEN börjar jag känna mig som mig själv.
    Hur går det sjävl? Är Charlie hemma än?
  • J o a n n a

Lyckades fånga ett "nästan leende" på bild!
  • J o a n n a

Va söta alla små liven är!

Här är mina vackra söner Hjärta
  • J o a n n a
    sara e s skrev 2011-05-07 10:03:21 följande:
    Min fina Charlie, tre veckor på tisdag :)

Typ det sötaste leendet någonsin. Smilegropar är ju såååå fint!
  • J o a n n a
    Patetiskanka skrev 2011-05-20 15:22:07 följande:

En bild precis i en nysning! Så undebart söt! :D

Men Gud så söt! haha vilken min!
  • J o a n n a
    kiwi2012 skrev 2011-05-21 20:20:27 följande:

Villemo testar sin nyinköpta kläning men vet inte riktigt vad hon skall tycka...
    Urgullig! Vilken underbar klänning!! Åh, jag sörjer nog att "aldrig" få bli flickmamma ändå!! Vill bara köpa massa små tösakläder!!!
Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.