Inlägg från: J o a n n a |Visa alla inlägg
  • J o a n n a

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

J o a n n a skrev 2010-11-15 18:02:43 följande:
    Tack!! Ja helt underbart! Jag trodde tjej i början, men senaste månaden har jag bara kännt att de är en grabb! Känns perfekt! Jag tror minsann jag är en pojkmamma! =))
    Vad gissar du på?
    Såg att du gissa på flicka, jag blev flyttad till samma bf som dig ;) Tyvärr 6 dar senare än väntat, men helt ok!
  • J o a n n a

Grattis allihopa till lyckade UL!!  Och Emmelinan, vi är så grymma på att gissa!!
    Jag va på ytterligare ett UL idag, ett "riktat" för nogran undersökning av organ... Tror jag fick de pga att sonen föddes med sjukdom sist.
    Allt såg helt prima ut! =) Så kul att få hälsa på i magen!!

• J o a n n a
    SofieMarcus skrev 2010-11-18 12:59:50 följande:

Va på RUL i tisdags men har inte fått tummarna loss att lägga in bilder. Det är en liten gosse vi väntar Hjärta 
    Han mådde prima fisk och allting såg fint ut. Han växer så de knakar och han va en sprallig liten snutt som knappt ville ligga stilla. BM lyckades dock efter ca 1½ timme att ta alla måtten :)
    Vi är överlyckliga! 
    Vilken fin profil! :) De där blir en sötnos! Syns på engång!
  • J o a n n a
    ana86 skrev 2010-11-20 13:43:39 följande:
    Den här tråden har jag helt missat..:) Va kul det är att se alla olika magar :D Får se om jag själv kan lägga in en bild snart så man kan jämföra lite hihi.

Jag är 24 år gammal och väntar mitt första barn med min underbara pojkvän :) Har bf 11/4. Var på ultraljud i måndags 15/11 men fick inte se vad det var för kön, men det spelar ingen roll..en sprallig liten människa var det där inne..:) Kanske en fotbollspelare som pappa :) Ska få in bilder på vårt ultraljud med :)

Nu ska ja fortsätta titta igenom alla era fina bilder! :) -----<----@
    Grattis! och välkommen :)
  • J o a n n a

Här kommer min i v 19+0 (Blev tillbakaflyttad 6 dar)

• J o a n n a
    danosani skrev 2010-11-20 15:05:52 följande:
    Längtan, det är nog bara du som tycker att det inte händer något Jättefin ju!

Du med Joanna! Min syns inte ens framifrån, ser bara lönnfet ut
    Tackar =) Tycker inte magen syns mycke framifrån på mig heller... Men det va nog i veckan de sa PANG och sen vart magen en strlk större!
  • J o a n n a
    cna skrev 2010-11-22 22:22:47 följande:
    vi fick se bebisen i 3D när vi va på rul i tisdags.
    Vilken lyx! Här får man betala typ 2000kr för de =(
  • J o a n n a

Här är jag 20+0 (i lördags kväll)
  • J o a n n a

Så blev det tillslut. Letat klänning till julmiddagen imorn hela daaaan.... Suck! Nu har jag ont i hela kroppen ist.
    Är inte helt nöjd, men det var den enda som jag inte såg ut som ett tält i! Haha. Har haft en tjockis dag, usch! Tycker inte om omklädningsrum och ljuset i dem!!

• J o a n n a

Slänger in en bild på min syskonvagn.
    Blev helt kär i färgen! Blir lycklig bara av att se på den! Skrattande
    Snart är det dags att bädda för bebis. *längtar*

Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.