Inlägg från: J o a n n a |Visa alla inlägg
  • J o a n n a

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Här kommer min mage v 19+6
  • J o a n n a
    cherry skrev 2010-11-13 20:53:39 följande:
    åh så härliga magar!!! fina ni är tjejer!!!

här kommer en liten påklädd magbild i dag v 17 (16 + 4) med tips på söt och skön (och billig) mammaklänning från H&M mammaavdelning:

Verkligen jättefin! Jag som har vart på mammaavd typ 5 ggr denna månad, hur kan jag ha missat den där?!!
  • J o a n n a
    cherry skrev 2010-11-13 21:29:19 följande:
    fanns i svart och i rött tror jag ( nåt till julafton kanske )
    Åh jag älskar rött! Måste has... ska se om den går att beställa på hm.se
    Tack för tipset!
  • J o a n n a
    xzenasliv skrev 2010-11-15 13:29:15 följande:
    Dags för min lille skits UL-bilder :D Är i 18+1 när dessa gjordes.

Där snuttar h*n på tummen :D
    Vilka bra bilder ni fick! Riktigt bra profil ;) Hoppas min ligger såpass bra när vi ska på rul!! Får se i eftermiddag!
  • J o a n n a
    lyckligmamma87 skrev 2010-11-15 12:19:05 följande:
    varför svankar så många?? gör ja det blir ja änu större.....=)
    Tycker inte så många ser ut att svanka en och annan kankse.
    Min bild ser iofs väldigt svankande ut, tänkte inte på det då. Stod på knä när den togs, kanske därför ;)

• J o a n n a
    Bellsam skrev 2010-11-15 14:38:51 följande:
    Man ska svanka men sen gå tillbaka till "rak rygg" som övning om man har problem med ryggen. Får själv göra såna övningar pga kass rygg Glad

Jag svankar lite när jag blir lite större, men det är inget som jag tänker på utan bara gör. Skönare för min rygg också tycker jag.
    Ok. Ja de stämmer nog, när jag ser bilder från förra grav så ser jag ut som en pingvin (svankande och brett isär med benen) haha. Men det är nog längre fram ...
  • J o a n n a
    Bellsam skrev 2010-11-15 14:54:05 följande:
    Ha ha, ja man ser nog lite rolig ut ibland och speciellt om man blir stooor. Jag blev stor när jag väntade sonen och jag såg nog jätterolig ut när jag gick, ha ha. Tror att man automatiskt väljer att gå på ett sånt sätt för att det kanske är skönare att röra sig på det sättet, även om det ser lite roligt ut Skrattande
    Haha ja vankandes som en anka ;)) Man känner sig bra het!
  • J o a n n a

Tillbaka från UL!! Allt såg bra ut *pust* En livlig liten rackare. Mina misstankar bekräftades och det blir en pöjk! =D Åh, va lycklig lite ultraljud kan göra en!
    Nu ska det firas med mumisg mat och lite tårta efter!
  • J o a n n a
    Tozz82 skrev 2010-11-15 17:54:14 följande:
    Då jag är stelopererad så har jag ingen svank o svanka med :(
    Skoj o se allas fina ULbilder. Någon som funderat på 3Dultraljud?
    Jag tror jag ska övertala killen att ge mig det i födelsedagspresent (blev inspirerad av någon här i tråden)
  • J o a n n a
    Emmelinan skrev 2010-11-15 17:51:23 följande:
    WOHOO!!! GRATTIS!!! Jag har vantat med spanning!!!

Imorgon blir det min tur!

... undrar om min gissning blir ratt...., jag har inte varit lika stensaker pa sista tiden som jag var i borjan...
    Tack!! Ja helt underbart! Jag trodde tjej i början, men senaste månaden har jag bara kännt att de är en grabb! Känns perfekt! Jag tror minsann jag är en pojkmamma! =))
    Vad gissar du på?
Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.