Inlägg från: Äppelkompott |Visa alla inlägg
  • Äppelkompott

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Här kommer bilder på vår lille fis! 

Här ligger han och småler lite för sig själv... Glad

Leka lite med fötterna måste man så klart göra... Hjärta
    Går det inte som det ska, så får det bli som det blir!
  • Äppelkompott

Jaa, det var verkligen fantastiskt! Han var så söt, så söt... Nu längtar man ju bara ännu mer till april! 

• Äppelkompott
    Julius32 skrev 2011-01-13 09:27:15 följande:
    fina bilder michaela! jag förstår att du längtar ännu mer nu! skulle jag också! har börjat fundera om jag ska boka någon tid i stockholm och sen överraska mannen med filmen och bilderna? vad tycker ni om det? 
    Det skulle nog uppskattas utav din man! Dock måste jag säga att det allra häftigaste är att ligga och se det där direkt, det blir inte samma känsla då man tittar på bilderna/filmen efteråt. Man ser allt så mycket tydligare där. Du kanske skulle boka en tid i smyg och sedan ta med honom dit?  
  • Äppelkompott
    Midwinter skrev 2011-01-13 19:32:49 följande:
    Fina 3d-bilder! Vi ska också till Emmas i malmö den 25e. Då får vi reda på könet, BM kunde inte se det när vi gjorde RUL. Spännande :o)
    Vad spännande! Du får lägga upp bilder här sedan. Glad
  • Äppelkompott

Var hos BM i dag. SF-måttet har bara ökat en centimeter sedan förra besöket så nu ligger jag mitt i kurvan i stället för överst (25 centimeter i vecka 27), det kanske beror på att Lilleman är lite liten? Snopet i vilket fall! Har märkt att magen inte är lika spetsig längre utan har börjat anta en rundare form.
  • Äppelkompott
    ana86 skrev 2011-01-22 12:58:39 följande:
    Åh vad fin du är michaela! {#emotions_dlg.flower}  Ganska skönt med en lite mindre bebe än en bamse ändå :) Vi ligger på ungefär samma, låg på 25cm i onsdags v. 29 (28+1) .
    Tack så mycket! Jo, det är allt skönt att han inte är en bamse (just nu i alla fall)! Glad
  • Äppelkompott
    Ana86: Du är också väldigt fin!

Det är så snyggt med gravidmagar, vi är alla vackra! Det är bäst att passa på att känna sig fin nu innan magen sjunker ihop. Glad 
  • Äppelkompott
    ElAn16 skrev 2011-01-22 21:42:12 följande:
    Här kommer lite bilder på min mage från idag vecka 28+0, har BF 15 april. Någon som vill gissa kön utifrån bilderna? (Vet kön halvsäkert från UL så kul att se om man gissar "rätt")

Jag gissar på flicka. Fin mage!
  • Äppelkompott
    Julius32: Så söt bebis. Visst är det häftigt med 3D/4D!? Och vilken fin amningskudde din man har sytt! Jag älskar tyget. Glad
  • Äppelkompott

Vilka fina magar! Och vilken bra idé, MimmiL (att gå bakåt i forumet och titta på de små, små magarna som vi då tyckte var enorma)!

Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.