Inlägg från: Äppelkompott |Visa alla inlägg
  • Äppelkompott

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

AlbusMinerva skrev 2010-12-08 17:02:37 följande:
    Bara jag som inte har några problem att sova??
    Grodan är en livlig en, men inte såpass att jag inte kan sova *s*
    Inga problem här! Blir bara störd när jag måste springa upp och kissa, annars sover jag som en liten prinsessa. Glad Lilleman buffar runt men än är det inte tillräckligt starka sparkar för att hålla mig vaken/väcka mig.
    Går det inte som det ska, så får det bli som det blir!
  • Äppelkompott

Jättefina bilder, tjejer, på både filtar, klänningar och magar!

• Äppelkompott

Bild från vecka 22. 
  • Äppelkompott

Även denna bild är från vecka 22. Nu syns magen tydligt då man ligger på rygg. Glad
  • Äppelkompott
    Patetiskanka skrev 2010-12-21 14:50:36 följande:

Måste bara visa bilden jag tog på magen och pappan till barnet igårkväll.
    Tyckte den blev så himla söt. Så fort magen har växt till sig lite mer så ska vi till en fotograf och ta "riktiga" bilder :)

Underbar bild!
  • Äppelkompott

Nu var det ett bra tag sedan jag lade upp några bilder, men nu är jag i alla fall i vecka 24 (23+4).

Vaggan fick vi i julklapp utav svärmor. Underbar!

• Äppelkompott
    MimmiL skrev 2011-01-03 00:12:24 följande:
    Vilken fin vagga Hjärta Och vad mysigt bäddad den är! Måste skaffa madrass till vår...

Finfin mage också!
    Ja, jag är helt förälskad i den. Den är perfekt också eftersom den är så stor och bred. Man vill ju bara krypa ned... Solig
  • Äppelkompott
    MimmiL skrev 2011-01-02 23:08:47 följande:
    Så fina Hjärta

Jag har tre små kläder till att visa upp Skäms Äppelbodyn fick Tjoppe i julklapp av en kompis, och Vildingarna-träjan var jag tvungen att köpa för jag har en matchande t-shirt som jag hoppas komma i ungefär samtidigt som tröjan blir lagom...

Sen kom andra vänner hem från Thailand med den här fantastiska kreationen. (Jag hör till dem som älskar små kläder med öron, och den här har ju till och med svans!)

Sådan otroligt söt giraffdräkt!
  • Äppelkompott

Jag följer ert exempel och lägger in en bild på mig och fästmannen. Fotot är taget för 1,5 år sedan. Jag är mörkblond egentligen så vi är ganska lika i färgerna (C är något mörkare). Vårt barns färger kommer därför inte bli en överraskning. Glad
  • Äppelkompott
    chesa skrev 2011-01-07 19:59:29 följande:
    hehe det där med barnets färger och så kan ibland överraska lite. Både jag och min man är blonda men när Rakel föddes så var hon lite rödlätt (nu är hon dock helt blond). Min mans pappa har lite röda toner och så fick jag få veta att min farfars far var rödhårig! Man kan aldrig helt veta vilka överraskningar som väntar!
    Nej, precis, man kan ju inte helt vara säker. Men troligtvis föds han mörkhårig, och blir successivt blondare därefter. Så var det för oss. Glad
Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.