Inlägg från: MissLis |Visa alla inlägg
  • MissLis

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Loppan31 skrev 2011-01-16 22:28:44 följande:
    Nu har jag gått upp 10Kilo hehe
    Håller med AnnaOctavia, det syns verkligen inte! Vilken tur du har och jättefin mage såklart
  • MissLis
    Loppan31 skrev 2011-01-18 08:22:38 följande:
    Min pojk ska heta AXEL i första namn
    Andra namn blir antingen Valdemar efter pappas andranamn eller VikingGlad
    Min make heter också Valdemar i andranamn
  • MissLis
    novamedfamilj skrev 2011-01-22 20:39:11 följande:
    EFTERLYSNING!!!!

Jag ar för mig att det var någon i den här tråden som skulle måla om sitt skötbord sniglar i vitt? Jag har också funderat på att göra det men tänkte att jag kanske kunde få se ditt resultat först? Så om du har lust får du gärna lägga ut en bild när du är klar :)
    Jag har målat mitt i vitt, kan lägga upp bild senare idag om du vill?
  • MissLis
    mammaSöt skrev 2011-01-24 09:48:05 följande:

Min första bild till tråden då :) Vecka Hmm 31 blir de nog
    Vad roligt med första bilden! Hej!
    Jättefin mage!! 
  • MissLis
    chesa skrev 2011-01-24 18:29:40 följande:

En filt till bebisen, som jag precis virkat färdigt! Jag började på den när jag var gravid med Rakel, alltså för mer än två år sedan! Men det var verkligen ett eeeeevighetsgöra så den blev klar nu till lillebror istället!

magen idag 29 fulla veckor! Var hos BM idag och har ett SF mått på 27. En cm mindre än samma vecka förra gången. Det trodde jag aldrig!
    Helt UNDERBAR filt!

Och jag älskar namnet Rakel, det är bland de läckraste/häftigaste namnen jag vet!
  • MissLis

Åh, jag älskar också Target! Önskar att jag kunde shoppa i USA, speciellt nu när jag är gravid. Skickar mina systrar på det istället, en är i Kalifornien som utbytesstudent och den andra är i New York och glassar

• MissLis
    MimmiL skrev 2011-01-27 21:25:36 följande:
    V. 31+4 enligt FL

Vet att det är osmart med svart mot svart, men mina armar såg så fläskiga ut på de andra bilderna, så ni får hålla till godo!
    Haha, vad roligt! Alltid när jag tar kort på magen (alltså håller ut armen och knäpper) så har mina armar en tendens att bli vedervärdigt fula; riktiga tant-armar! Så det är det första som redigeras bort på mina bilder
  • MissLis

Det här måste vara den trevligaste tråden på hela Familjeliv!
    Det är ett sant nöje att komma in här och se alla fina magar som växer, bebisar som fångats på bild och nu detta: en amningskudde som en blivande pappa sytt! Glad Underbart! Hjärta

Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.