Inlägg från: MissLis |Visa alla inlägg
  • MissLis

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Vilka fina magar ni har allihop! Tänk att de börjar synas på allvar nu

• MissLis
    Little Star skrev 2010-10-22 00:05:07 följande:
    jag ska ha i januari å de flesta här inne har större magar än mig som e i vecka 27 nu..:)
    Visst är de fina?!
    Alla är vi olika och allt beror på hur ens kropp är uppbyggd (livmoder), om man tidigare varit gravid osv.
  • MissLis
    Nessima skrev 2010-10-21 23:46:48 följande:

Vecka 17 :) Det känns som att min mage ser ut att sitta lägre än vad många andra magar här i bildforumet gör. Kanske bara så att jag har kortare överkropp så att allt blir lite hopmosat :P

Har även tänkt på att det är rätt skönt att jag redan har bristningar över hela kroppen sen tonåren, då kanske det inte känns så hemskt om det hamnar några på magen efter detta :) Dessutom syns det inte jättemycket att jag har bristningar över hela höfterna och ryggslutet, på bild ser jag dem enbart om jag tittar efter dem (kanske iofs för att jag inte kan släppa magen med blicken ^^)
    Tycker min mage också sitter längre/lägre ner än många andra Ska lägga in en bild senare så får du se

Dessutom har jag vackra bristningar på utsidan av låren/höfterna också. Tyckte jag fick några extra under förra graviditeten, men som du säger så har man ju liksom rent vant sig vid dem  
  • MissLis

Bästa sättet att starta sin dag på är att gå in här Hjärta
    Vilka söta små bebisar och underbara magar!! 

Här kommer en ny bild på min... i vecka 17+0 Glad  Min dotter (snart 3) sa nu på morgonen att magen måste nog växa liiiite till. Haha, hon skulle bara veta Glad För övrigt är det även hon som hjälpt mig ta bilden...

• MissLis
    AlbusMinerva skrev 2010-10-26 12:25:08 följande:
    duktig lite fotograf måste jag säga!
    Haha, ja, verkligen!
  • MissLis
    Emmelinan skrev 2010-10-29 04:33:52 följande:
    Sofy: Vilken vecka ar du i dar du ser konet sa tydligt?

VART AR ALLA RUL-BILDER!?! jag vill ju seeeeeee!!! =)
    Mina kommer nästa vecka Tror vi var fler som hade RUL nästa vecka
  • MissLis
    Loppan31 skrev 2010-10-29 10:27:14 följande:
    Här kommer min lilla kille:)
    inte 1april längre utan 6april

Vilken fin bild! Och vad roligt att ni fick veta könet!
  • MissLis
    kiwi2012 skrev 2010-11-01 08:30:33 följande:
    Sonen på snart 5 skulle igår berätta för storebror 12 år hur bebisen kom in i min mage...

Lillebror: pappa har bebisar i sina kulor och sen så kommer tandfen och säger hokushokus
    och då är bebisen helt plötsligt i mammas mage... visste du det???

Storebror: Öhhhhhh??????????!!!!!!

Jag: asgarva bakom kudden i soffan

Och visste ni att tandfen blåser upp magen genom naveln för att den skall växa???
    Underbar förklaring! Hjärta
  • MissLis
    MichaelaRehn skrev 2010-11-02 14:22:47 följande:
    Jag går i tajta tröjor/klänningar, då syns det att det är en gravidmage. Vill att magen ska synas. Har jag pösiga kläder på mig så ser jag ju mullig ut! Skrattande
    Haha, det är samma sak för mig!!
Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.