Inlägg från: MissLis |Visa alla inlägg
  • MissLis

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Finns inget vackrare än alla dessa magar! Gravid

• MissLis
    ASL skrev 2010-12-10 22:06:36 följande:
    Vad fin bild! Du ser så fräsch och gravidfin ut. Själv känner jag mig mest blek, sliten och "fet". Fast jag vet att jag inte är det... fet alltså, men blek och finnig är jag... Flört
    Hihi, jag är också blek och finnig. Känner mig verkligen inte vackert gravid på något sätt
  • MissLis
    ASL skrev 2010-12-11 13:11:30 följande:
    Jag skulle verkligen behöva en vecka i solen, tror min hudfärg lutar åt det blåvita hållet nu känns det som... Cool
    Som här då, jag matchar snön!
  • MissLis
    Jempa10 skrev 2010-12-11 16:38:07 följande:
    För någon vecka sedan kände jag mig ganska pigg och fräsch, men denna vecka har varit bedrövlig på alla sett och vis så nu måste jag nog rycka upp mig och fräscha till mig! För blek och eländig är man ju tyvärr, och börjar känna mig mest "fet".... Ska nog också ge mig på lite ny frisyr eller så! Skrattande Får väl göra det bästa av det hela....
    Åh, det dagdrömmer jag om dagligen! Ny frisyr och kanske en ny färg? Nu hänger skiten bara som ett slitet draperi runt mitt huvud, haha
  • MissLis

Underbart med shoppingbilder och fler gravidmagar! Måste vara bästa tråden på Familjeliv.seSolig

Här kommer en ny bild på min mage. Har varit så dålig på att ta bilder på den, inte alls som med första barnet... då var det en ny bild på samma dag varje vecka Skäms

Vecka 25!
  • MissLis
    AlbusMinerva skrev 2010-12-12 10:15:25 följande:
    Åh vad avis jag blev nu då!!
    Fan vilken snygg kropp o gravidmage du har!!
    Tack! Solig Nu gjorde du min dag och resten av veckan för den delen Kyss
  • MissLis
    Quiet thoughts skrev 2010-12-18 14:46:35 följande:
    Shoppade idag. Tur att jag har UL den 23 december igen så han kan se att det fortfarande kanske är en tjej som sist annars får jag byta ut till nåt annat är ju 30 dgr bytesrätt.
    Kunde bara inte låta bli dessa småfjolliga söta kläder. Drömmer En klänning, vita bomullsbyxor med fot från Newbie och sockor.
    Vilken söt klänning!!
Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.