• Tozz82

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Tittar man extra noga så ser man en spark in action då hela magen "skvalpar" Tagen i v20 19+3 kväll.

Till folk som säger att magen blir mindre i liggande ställning.. NEJ det blir den inte.. Tagen på morgonen i v20. 19+2
  • Tozz82
    Patetiskanka skrev 2010-11-15 20:23:49 följande:
    oj, det var inte en liten mage du ligger inne med.
    Säker på att det inte är trillingar? Oskyldig
    Ja där är faktiskt bara en. Dock en riktigt rund en redan nu :)
    Man kan verkligen inte tro att jag vägde knappt 60 kilo innan jag blev gravid o är 178.
  • Tozz82

Skönt o se att jag verkar ha folk som kommer ikapp min gigantmage :)

• Tozz82

Någon som har något tips på hur man slutar växa framåt o växer lite åt sidorna oxå? Börjar lessna på detta lite :(

Min navel existerar inte längre :/

Morgon i mitten på V.20

Pratade med min bror som jobbar på sjukhus i dk och enligt honom så är 3Dultraljud inte tillåtet i Sverige så vi får nog skippa det tyvärr :(
  • Tozz82

Jo men inte om man frågar via sin bm här i närheten. Vår blev knäpptyst när jag fråga om det o jämförde med det riktiga RUL istället.

• Tozz82
    AlbusMinerva skrev 2010-11-22 21:17:33 följande:
    Inte om det är en pojke du väntar.. då är det ju rätt vanligt med den typen av mage
    Jo men ska man lyssna på BM så va de ingen pojk.. Dock fick vi inte se något på RUL så får spänt vänta tills den tittar ut.
  • Tozz82

Giganten börjar dra sig.. NERÅT?!? :S

Dock syns det extramt mycket framifrån nu..:

Någon som ser min fina rand.. Som verkligen INTE är rak :)
  • Tozz82
    Helsingborg skrev 2010-12-06 21:23:51 följande:
    Tack du. Ett under att den har klarat sig efter graviditeterna hehe.
    min jag har i svanken skulle egentligen gått ner i ljumskarna men vågade inte pga att jag ville ha en till liten.. o nu e de inget jag ångrar me tanke på hur stor jag blivit :)
  • Tozz82

Ser att fler o fler har börjat använda Bola.
    Har ni några erfarenheter av dom? Positivt/negativt?
    Min lilla buse vill nämligen inte alls komma till ro på kvällen/natten utan sover mer än gärna bort dagarna i magen o sen vaknar lagom till en annan behöver gå och lägga sig.
    Några tips?

• Tozz82
    Pluppe E skrev 2010-12-08 16:18:52 följande:
    Jag köpte min för två veckor sedan.. Vet inte ifall den gör någon nytta egentligen, jag tycker bara att det ser så fint ut :)
    Bäsen vaggas ju till sömns när vi rör oss, därför vaknar den ju när vi väl vill vila eller sova. Men bebisen får in rutin på det där med tillslut tydligen.. Kommer inte ihåg i vilken vecka, men ganska snart har jag för mig :)
    Hoppas verkligen du har rätt..
    För jag är döden död när jag kommer hem från jobbet om dagarna.
    Tänkte köpa min Bola från nätet oxå. Hittade en jättefin med två små fötter på.
Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.