• Tozz82

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Hade värkar me 5 mins mellanrum inatt o nu e dom som bortblåsta.. Vad i hela friden kan det ha varit?

E verkligen ledsen för din skull patetiskanka.. Jag o min sambo har oxå haft våra duster under förhållandet men han tog sitt förnuft till fånga så hoppas din oxå gör det..

• Tozz82

Förvärkar har jag haft gott om innan... Detta va allt utom förvärkar.. Kunde varken sitta eller ligga ner..

• Tozz82

Lille busen mindre än 1 dygn..
    Han bestämde sig o komma 10 dagar innan planerat
    Dock rätt stor ändå.. 

• Tozz82

Sitter i pappas knä o ska inte alls sova när dom vill :)

Mysigt i bilen :)

Lilleman är 1 vecka idag.. Känns verkligen som tiden rusar iväg..

• Tozz82
    needtobreathe skrev 2011-04-14 12:23:43 följande:
    Hääär är våran lilla grabb! :D

Grattis gumman!
    Äntligen fick du ut han på rätt sida :)
    Hoppas allt gick bra!
  • Tozz82

Mammas hjärta en hel månad idag..
    Försökte med o äta upp både hand o kläder efter ett "mindre" raseriutbrott :)
    Det han har på nåsan är talgöverskott och kinderna är fulla av hormon/värmeplitor då vår lilla sötsak är otroligt känslig för värme..

• Tozz82
    needtobreathe skrev 2011-05-04 20:30:53 följande:
    Hahaha! Jaa, jag kan skriva det ;) Men inte fan hjälpte de mig.. alls! ;) Hade värkar i 17 timmar, andades dom första 10 o hade tens, men nä fiiiifan.. sen fick ja lustgas, 70/30.. men nää, blev bara hög som ett höghus o skitrolig.. fick ingen annan smärtlindring förrän timmen innan han kom (pga min blödarsjuka), då fick ja morfin 10 ml! Jag kom till himlen.. minns ingenting iofs men de va nog bra då ;) Hahaha!

Blev iofs igångsatt o de va fan de jävligaste ja vart me om.. DÅ - nu i efterhand kan ja göra de tusen gånger till ;)

GRATTIS förresten! Är knappt inne längre.. så har missat totalt! Vilken sötnos!!!
    Blev ju me igångsatt o jag säger som dig.. Kunde gjort de flera gånger...
    Dock va det ju en evig väntan för mig innan det väl satte igång..
    Dom både tog hinnorna o fick sätta in värkstimulerande..
    Dock är han född 35 min efter värkstimulerande sattes så när väl de gick så gick det ju av bara farten..
    Älskade handtaget på sidan av sängen.. Dock tyckte nog inte sköterskan om mig för jag ville först inte släppa de när hon skulle sätta droppet :=)
  • Tozz82

Såhär glada blir vi numera när vi inser att vi inte ligger i famnen längre :)
    Man kan riktigt se hur synd han tycker om sig själv :) Men ack så söt han e ändå :)

• Tozz82
    SmUrFtUsS skrev 2011-05-16 21:43:00 följande:

Efter att vi haft lite gnälliga kvällar i säkert 3 veckors tid så somnade älsklingen så här efter kvällsmålet! Ser underbart ut!
    Sådär ser min lilla prins ut varje kväll.. Lägger vi han på rygg så vaknar han efter bara några minuter..
    Så vi går emot allt folk säger o låter han sova på mage.. Han har benen så högt upp i magen så jag litar på att han kan andas så då han gjort de sen han föddes..
  • Tozz82
    Smulan87 skrev 2011-05-18 21:04:41 följande:
    VILKA FINA BEBISAR VI HAR!!! =D=D

Här kommer Ellen!

haha!

och finklädd, ser sååå knubbig ut, stlk 62! 4100g, och 56 lång
    hahah e de mat på G? För den minen känner man igen :=)
Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.