• Tozz82

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Heffaklump i V.13
    Någon som ser där magen planar ut precis över naveln?
    Ingen aning varför det ser ut så men ser rätt komiskt ut att jag har en rallybana på magen.
    Och min bruna linje börjar synas allt mer nu.
    Tro det eller ej men igår frågade även sambon om vi inte skulle flytta ihop trots allt igen.

• Tozz82

E nästan skrämmande o se alla bilder o veta om att man nästan höll på o gå me på en abort..
    Du o jag verkar ha bf samma dag Nessima om det e från idag.

• Tozz82
    Nessima skrev 2010-09-21 23:16:06 följande:
    Jo det är från idag. Beräknad till den 2 april :) Har du varit på UL än?
    Nej får inte göra nåt riktigt UL förrens i v.18
    Dock var jag på VUL pga lite oroligheter mellan mig o sambon för bara nån vecka sen o fick se skrutten..
    Trodde det skulle va som me sonen en lugn liten filbunke men icke sa nicke.. h*n hoppa runt o studsa o hade sig redan då.. :)
    Ska på den riktiga inskrivningen idag. Lite sent men våra bms har lite mycke o göra :D
  • Tozz82
    Nessima skrev 2010-09-22 13:00:13 följande:
    Jag har inte varit på inskrivning än utan det sker nu i på fredag. Här i Linköping verkade de vilja att man ska göra UL innan.
    Längtan efter liten skrev 2010-09-22 10:53:44 följande:
    sicken härligt bild, denna kan väl inte vara ett vul va? utan ett vanligt ul?
    Precis, det är ett vanligt ultraljud.
    oki :S här i Kstad så är dom verkligen anti mot allt va vul o ul e innan v.18
    fick ju göra ett under tiden det va som oroligast mellan mig o sambon men det va ett litet vul bara.
    UL får vänta tills V.19 nu till o me :(
  • Tozz82

Glömde ju säga att jag fick lyssna på skrutten igår.. Var en sån otrolig känsla.. O trots att platsen e liten så ville h'n inte ligga still alls länge
    Fick inte tid för UL förrens den 3 november så lär va en evighetsväntan nu :'(
    Ska in i nästa vecka o prata med läkaren då dom är lite oroliga över om min tapp kommer behöva mer medicin lr vad det va hon prata om. Gjorde en konisering för några år sen och då säger dom att tappen blir försvagad.

• Tozz82
    Nessima skrev 2010-10-01 16:25:44 följande:

Börjar känna mig fet nu, magen är inte tillräckligt stor för att det ska vara självklart att jag är gravid, men stor nog för att synas... Bilden är tagen idag, v13+5. Vikt uppgången är drygt 0,5 kg, varierar lite från dag till dag. Undrar hur magen har kunnat gå från platt till såhär utan mer viktuppgång?!
    Känner mig verkligen som dig... Var riktigt smal innan och nu är magen rejäl.. Många tror jag e längre gången än jag verkligen e.. Har ju dock inte sagt något till svärföräldrarna ännu så det börjar bli lite jobbigt o försöka dölja me tjocka tröjor o liknande..
  • Tozz82

Andra för mig.. Dock kommer det vara 10 år mellan barnen så dom som sett mig inkl alla bm o läkare kan inte förstå hur jag kunnat bli så stor redan..
    Men nu har jag nog stannat av lite känns det som.. Som tur e :)

• Tozz82

Känner mig fortfarande som världens heffa.. hur sjutton kommer jag se ut om 20 v om jag ser ut såhär redan i v 16 :( men har iaf fått något o börja trivas med.. lill*n har fått hicka välldigt ofta o jag har även börjat känna diverse buffar o sånt :)
  • Tozz82

Fick höra imorse när vi gick upp av sambon att jag till o me "blivit stor där nere"...
    Han vet verkligen hur man INTE smickrar en gravid :)

• Tozz82
    Längtan efter liten skrev 2010-10-12 19:04:43 följande:
    ööh va?! hur menade han då?!
    jag hade blivit ledsen faktiskt...
    han mena ju självklart inget taskigt.. utan att magen istället för o börja över så går den hela vägen från slidöppningen.. dvs så som den ska göra när man väntar o inte bara e stor :)
Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.