Inlägg från: MariaM78a |Visa alla inlägg
  • MariaM78a

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Ja jag älskar den. Detta är min svägerskas vagga men denna gång kan vi inte låna den för hennes syster ska ha den. Så vi ska låna en likadan av min kompis, hon såg denna och gjorde en likadan.
    Det svåra är att få tag i en sån korg! Dom är ju inte så djupa...

• MariaM78a

Här är en bild jag älskar, från förra graviditeten. Ska ta magbilder denna gång också, där min dotter får vara med.

• MariaM78a

ASL: Ett lite tips är att spreja den vit men ha den hängande i taket. Så gjorde min svägerska med precis en sån vagga.

Kan inte heller se bilderna längre i iphonen, ska nog ta bort appen och lägga till den igen! Kanske funkar då.

• MariaM78a

You are loved: Tack =) Det är ju egentligen ansiktena med på bilden också =)

Emmelinan: Jag kan ju inte virka alls.... :(

• MariaM78a

Vi tog inte riktiga fotograf bilder på magen utan dessa är en vän som tagit som har gått ganska mycket kurser och som satsar på att bli fotograf på heltid.
    Här är ännu en av dom, det är så fint med magbilder tycker jag =)

• MariaM78a

En liten magbild jag tog på glukosbelastningen idag, hade tråkigt. :) Lilla bebisen hade hicka.

• MariaM78a

Ja jag gillar bolan jättemycket faktiskt, fast ibland svänger den så man slår den i saker, eller får den i huvudet

• MariaM78a

MalinH: Ser ut som min mage ungefär, är i vecka 29+0 imorgon. Jag tycker min är stor men folk brukar säga liten.

Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.