Mag/UL bilder för oss aprilmammor.
Vilka fina magar!
Måste börja ta lite bilder på min också. Tog varje vecka förra graviditeten. Har tagit en bild denna gång.
Vilka fina magar!
Måste börja ta lite bilder på min också. Tog varje vecka förra graviditeten. Har tagit en bild denna gång.
Började på 51 kg med dottern, 66 kg på förlossningen.
Denna gång började jag på 54,4 kg och har hittills gått upp 3 kg. Vill inte gå upp mer än 15 kg, då kommer det sluta på 69 kg.
Här kommer mina första magbilder, vecka 23. Tycker själv den är stor.. vet inte vad ni tycker. Den är som i v 25-26 med min dotter.
Hittade sovpåsarna undvarits, sökte bara på det som Qt skrev. 194 kr kostade den...
Här har vi magen i vecka 24
Tröjan är köpt på Ullareds barnavdelning, stl 160 haha hade den hela min förra graviditet. Den e lång, bra stretch o inte för urringad.
Bunny: tack känns som den är så stor redan bara, är ju 16 veckor kvar o kanske mer....
Chesa: så fin mage, påminner om min... Fast jag känner mig också för stor. Känns som i v 35 med dottern fast jag är i 25. Men så är de ju säkert inte.
Liab: de va en söt en! :)
Resultat
Din BMI (ej gravid) är: 20,58 (normalvikt)
Din rekommenderade vikt vid slutet av graviditeten är: 66,9 - 69,8 kg
En lämplig vikt för dig i vecka 25 är: 59,9 - 61,2 kg
Det stämmer rätt bra då jag gick upp 15 kg med dottern o vill inte att det blir mer nu, då slutar jag på 69 kg denna gång.
Väger 58,5 kg nu. Men det mesta kom i slutet sist.