Inlägg från: Jempa10 |Visa alla inlägg
  • Jempa10

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Jag har inte RUL förrän 3/12 men jag vill också se er andras bilder..... Skrattande Gärna även i vilken vecka ni gjort det och om ni fått längdmått och liknande! Sååå nyfiken på allt! 

• Jempa10
    jennyc skrev 2010-10-29 22:21:28 följande:
    själv använder jag oversiza tröjor nu och halsduk ;) till och med de som vet ser knappt när jag är klädd så :D Svart är ju ett bra tips också till de som vill ha sin hemlis ett tag till som vi ;)
    Jag klarar också av att gömma mig under kläder än så länge, däremot blev jag tvungen att tala om det på jobbet i alla fall då jag inte kommer få vara kvar på den enhet jag jobbar.... trodde jag kunde vänta några veckor till, men det strulade till sig så jag fick lov att säga som det var.... så nu vet ju många på jobbet ändå! (Var ju jag som skulle hänga på dig med att inte avslöja på tre v till för en dryg vecka sen! Så det sprack lite ändå, men inte för att jag inte kunde dölja mig!) Skrattande Idag har jag varit och shoppat lite nya tunikor och dyligt....
  • Jempa10

Minya: underbar liten kisse..... Skrattande

Det händer saker med allas magar nu.... min känns fortfarande bara "tjock" men jag känner att den börjar bli hårdare nerifrån så nu känns det inte lika konstigt att man inte klarar av att "dra in" magen längre.... tänker bara njuta av att magen växer!!

• Jempa10
    jennyc skrev 2010-10-30 22:29:17 följande:
    jaså :D ja, du avslöjade dig iaf frivilligt...va hos svärisarna idag och inte en fråga än så länge...börjar tro att de här kan gå vägen...va hos bästa väninnan och även närmsta granne och åt middag och hon är också gravid och har ju vetat sen dag 1 att vi också ska ha...så idag kunde jag gå i mina gravidkläder och gosa med magen :D gud va skönt att inte behöva att tänka på huir man sitter eller står och hur kläderna funkar...är som tur är inte så ofta hos svärföräldrarna men ändå... :S Samtidigt förtjänar svärmor och svägerskan att egentligen inte få veta nåt förrän vi får bebisen men de lär ju tyvärr va omöjligt
    Ja, jag skulle helst inte vilja "smyga" alls längre, skulle hellre stolt vilja visa upp magen!! Men jag har ju lovat min kille att hålla på det ett tag till, så han hinner hem i alla fall... men han är ju borta så himla länge känns det som.  Drygt en vecka kvar!
  • Jempa10
    jennyc skrev 2010-10-30 22:50:13 följande:
    jaså, var är han då? Vi har ju andra skäl till att va tysta och de har ju med Max bortgång och göra och reaktioner runt det och en hel del onödiga kommentarer...så vi drar på det in i det sista så klarar jag mer än de tre veckorna som va första målet blir jag glad för jag vet att de blir ett helvete när de får veta att vi redan ska ha igen. Alla "tänk om" och allt det dr, att vi pga den nya bebisen nu har sörjt färdigt Max...de har jag ju aldrig gjort och jag får ju ständigt höra att jag är onormal som vill prata om mitt barn och de förnekar honom också och hävdar konstant att vi inte har några barn...så vi skjuter egentligen bara upp det jobbiga lite, flyttat en bra bit ifrån har vi redan gjort nu så så mkt mer kan vi inte göra
    Men fy, varför ska folk döma så!!! I ens egen släkt dessutom!!!! Ni behöver väl inte ha slutat sörja Max för att ni skaffar fler.... Ja, då kan jag förstå att du vill dra ut på det så länge som möjligt för att slippa sånt! Jag hoppas dom inte kommer vara så dömande i slutänden..... Håller på dig!!

Han är och bestiger Mount Everest... eller ja, till basecamp förstås, hela vägen upp kommer han inte! Så jag hoppas bara han kommer hem hel! Han hade ju bokat detta sedan länge.... Glad
  • Jempa10
    Quiet thoughts skrev 2010-10-31 11:34:52 följande:
    Lägger in min vecka 15 bild, är nästans vecka 16 så, byter på tisdagar.
    Är också i v 15 (mitten) och min mage börjar kännas lite mer som en gravidmage nu än bara "tjock" som jag har tyckt hela tiden innan.... men du ligger nog lite före med din fina kula!! Ska se om det är dags att ta en ny bild på min mage också....

Så himla mysigt med en bildtråd!! (Ja, den andra tråden med allt snack också, vad skulle man göra utan detta!) Flört
  • Jempa10

V 15 (14+3) idag.... (ni får bortse från mina osexiga långkalsonger... hahaha) Tycker inte det är någon skillnad från förra bilden jag lade ut (13+0) men magen börjar kännas mer som en "gravidmage".... Skrattande fast jag har ju aldrig haft någon förr så det är mer som jag antar! Hihihi....
  • Jempa10
    minya skrev 2010-10-31 15:16:32 följande:
    vad ja fattar de som så, använder folk kallingar/leggins som byxor, dvs visar röven, men de var till för att ha under längre tunikor etc som går en bit nedanför. 
    Men vem bryr som om vad andra tycker, de är ju skönt.

Och btw TACK, hade glömt leggins, nu har jag 4 byxor ju helt plötsligt att använda 
    Haha... Ja leggings kan jag också använda, men då till lååånga tunikor eller klänning/kjol. Jag visar helst inte ens låren.... men långkalsongerna är oftast mycket fulare, speciellt de jag har på mig idag. Men har varit till skogen med hunden och har sen gått i bara långkalsongerna här hemma (är ju ensam!) Skrattande
  • Jempa10
    jennymamman skrev 2010-11-01 19:16:20 följande:
    Ja, jag tyckte det behövdes ;) haha skall ta foto på magen i veckan och lägga upp den med ;)
    Ja!! Mer bilder!!
  • Jempa10

Nu lägger jag mig också i "debatten"..... självklart kan man väl få kommentera bilderna i tråden, och visst kan det uppkomma lite för "långa" diskussioner då det startat utifrån en bild. Sen kan jag hålla med om att man kan bli "borttappad" i vår snackistråd.... men det är kanske mest för att den är väldigt "livlig" så det kan man väl leva med..... Så jag tycker också att det mesta snacket ska hamna där! (Jag brukar skumma igenom den och välja de ämnen som passar mig!)

Jennyc, jag tror du törs hänga med i snackistråden vilket fall som helst.... som sagt, det är ju mest samma folk som i denna bildtråd!!

Om TS Texx82 läser detta kanske hon kan lägga in en länk till snackistråden i trådstarten så hittar folk lättare dit om man tappat bort sig!! Skrattande

Allt från mig... nu ska jag läsa ikapp mig från dagens inlägg i snackistråden... brukar ta ett tag.... hihihi...

Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.