Mag/UL bilder för oss aprilmammor.
V 14 (13+0) tror ni jag klarar av att gömma magen under kläder i minst tre veckor till?!?
Nä, några tajta tröjor använder jag inte så jag försöker väl ett tag till. Våra närmaste vet ju i alla fall men jag undrade innan han åkte hur "officiellt" det här får bli. Kommer det väl ut på mitt jobb så finns det risk att ryktet sprids fort och någon skriver typ på FB åt mig.... det kan jag ju inte göra så mkt åt egentligen, men det gillade han INTE! (FB är tydligen lite känsligt... )
Just nu tycker jag han är en mupp, gillar inte att han rest bort alls och mest för att vi har lite märkligt förhållande ändå just nu (vi är särbos) och han har rest iväg med, bland annat, ett par singeltjejer som jag inte känner.... så jag kan erkänna att visst han får åka, men jag gillar det inte!
Ja, men då hänger jag på dig och försöker i tre veckor jag med.... har nog missat om du lagt ut någon bild.... ska kolla bakåt!
Gillar alla bilder!!! Men jag känner lite som MizzEliza, att magen slutat växa.... men det har den säkert inte!! Man kanske ska vara glad om den inte ränner iväg allt för mkt än...