Inlägg från: Längtan efter liten |Visa alla inlägg
  • Längtan efter liten

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

ekoexpressen.se

Längtan efter liten är stor
  • Längtan efter liten
    Tovsan skrev 2011-03-16 09:09:55 följande:
    Skrönorna säger att har man en mer spetsig mage o bär allt rätt fram o att det inte går ut så mycket vid sidorna så är det pojkmage, och är det en lite rundare mage och man bär den lite mer "runt om"  magen mer än bara rakt fram/rätt ut så skulle det då vara en tjejmage. Men detta tror jag inte ett skvatt på
    det är bevisat att det inte stämmer då jag har en nästan exakt lika mage som med dottern och jag väntar en pojke :D och jag är lite rund runt om, om man säger så.
  • Längtan efter liten
    lyckligmamma87 skrev 2011-03-16 13:00:59 följande:
    ja har sån där tun mössa som du pratar om + overallen har luva som är i flice...o ja har oxå bf 6april
    jag tror absolut inte man behöver mer än så... nu när solen är framme är det ju "ganska" varmt ute.
    oftast klär man på de alldeles för mycket...
  • Längtan efter liten
    kaosfuralles skrev 2011-03-16 14:36:25 följande:
    Blir så avundsjuk på er! Hade BF April 2010 och då hade jag inte upptäckt Familjeliv än och fick chansen att hänga i en sån här tråd. Så nu läser jag om er väntan istället och längtar tillbaka lite...=)

Ville bara säga lycka till alla! (april är en perfekt månad för barnafödande!)
    tack så mycket :) tycker också april är en bra månad, är själv född då :) dock den sista men iaf.
    Men just för tillfället vill jag ha i mars.. ha ha
  • Längtan efter liten
    needtobreathe skrev 2011-03-17 07:22:43 följande:
    Längtan; Hoppas magen går tillbaka fort på mig, men man vet ju aldrig ;) Inget o va avis över, jag hade gärna varit större! :D

Ewaulrica; Hahahaha! Nja, jag tror inte du såg likadan ut som jag gör nu i v 35 som innan du blev gravid ;) Du är ju också jätteliten! (& fin)

Smulan, Ja han ligger ju + på tillväxt iallafall ;) Konstigt nog.. de är verkligen ett mysterium för mig vart han gömmer sig..
    ha ha ha, klart den gör, du kommer ju se tränad ut så fort bebisen är ute =)
    Och JO det är mycket att vara avis på.
    Min mage kommer hänga som hos en som gått ner 50 kg på 1 dag!
  • Längtan efter liten
    Julius32 skrev 2011-03-17 17:39:47 följande:
    bjuder på en magbild från i söndags (33+0)
    besök hos barnmorskan gav följande värden idag (33+4):
    sf=32
    bt= 135/80
    h=130
    socker=6,2
    huvudet är fortfarande rörlig, men den ligger med huvudet neråt (och har gjort det de senaste 5 veckor) och hon tror att den kommer att fixeras närsomhelst Skrattande

fin bild, hur har du fått den så? det är nästan så man tror att man ska kunna se bebisen inuti den :)
  • Längtan efter liten

Har tagit kort ikväll, kmmer lägga upp det morgon.

• Längtan efter liten

tagen nyss. 37+5.... ser inte ett dugg skillnad sen vecka 34...
  • Längtan efter liten

AnnaOctavia : stooort grattis till den underbart söta pojken :D

• Längtan efter liten

Åh så fina ni är tjejer :D

Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.