Inlägg från: Längtan efter liten |Visa alla inlägg
  • Längtan efter liten

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

mrs lundin skrev 2011-02-04 15:14:17 följande:
    åh, jag tror jag måste baka semlor snart! Blir så sugen när ni snackar om det och visar bilder... bor ju i danmark, o här har de inte semlor. Finns "fastelavnsboller" (fastlagsbullar) men det är inte samma sak, är massa olika sorter med olika slags creme som mest påminner om winerbröd. O de har inte riktigt kommit än, men påsken (och fastan) är ju sen i år. Maken tycker det är lite tidigt med semlor... men tror jag ska baka det idag eller i morgon iaf! han lär nog inte klaga  mums!
    ja om jag orkar iväg till affären ska jag handla hem så jag kan baka det med... det är så gudomligt gott :D
    Längtan efter liten är stor
  • Längtan efter liten
    Tozz82 skrev 2011-02-04 20:23:16 följande:
    Ullared.. Finns i blå o grön oxå men tyckte den svarta va finare tyckte jag :)
    what? finns den här på Gekås?
    det är ju nästan att jag måste dit nu så den inte tar slut.
  • Längtan efter liten
    MariaM78a skrev 2011-02-05 07:52:59 följande:
    Nu måste jag fråga hur man gör egna semlor? Man kan köpa färdiga bullar vet jag, o grädde. Men det som är i, är det en sån mandelmassa korv som man rör mjukare? Eller blandar man massan med något?
    jag blandar med ovispad grädde och urgröpet i brödet.
  • Längtan efter liten
    cna skrev 2011-02-05 12:01:05 följande:
    jasså det är i gekås dom finns.. vi ska ditt i slutet av denna månaden så hoppas den finns kvar då :)
    jag ska dit i början av mars (trits mina 3 mil därifrån) får spara sig till vännerna som kommer långvägar kommer.
  • Längtan efter liten

vi är alla suuuper snygga med våra små och stora magar :D

• Längtan efter liten

emmelinan: så söt liten tjej :D

• Längtan efter liten

har ju inte lagt ut bilderna från 3d/4d än :) får väl lägga in lite iaf... här kommer min snutt...

här vilar han huvudet på handen

här ligger han på sin underarm

här dricker han

• Längtan efter liten

jag älskar min mage också. Fast jag har ganska jobbigt att sitta ordentligt.

Det trycker på enormt. Det har jag inget minne av att det gjorde med dottern. men då var hon en liten fis också.
    Tack alla för kommentarerna om lillskrutten

• Längtan efter liten
    danosani skrev 2011-02-08 12:14:59 följande:
    Roligt att höra att det är så många som tycker om sina stora magar Gravid{#emotions_dlg.flower}
    det bör man göra =) för de är ju så otroooligt vackra.. och man kommer sakna dom enormt.. det gjorde jag nästan på en gång är dottern kommit ut :D
  • Längtan efter liten
    danosani skrev 2011-02-08 12:28:16 följande:
    Precis! Kommer att sakna den apmycket. Går hellre runt med 6-månader-gravidmage än 6-månader-EFTER-gravidmage om man säger så
    ja verkligen. en efter-gravid mage är det VÄRSTA jag vet ärligt talat.. fy fan vad ful jag kände mig hela tiden..
    Men ska försöka att ha en annan inställning till det den här gången.
Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.